תיעודים מהעימות של מירי רגב עם המאבטח: "השרה, כולם עם פלאפונים בחוץ"

נהגה של השרה מירי רגב ומאבטחו של השר יואב גלנט התעמתו בזמן אירוע בתל השומר לאחר שהראשון סירב להזדהות | השרה נחלצה לטובת הנהג, ושיחה לגלנט פתרה את הבעיה | צפו בסדרת התיעודים מהאירוע החריג

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/23 13:31 יט באלול התשפג

תיעודים מהעימות של מירי רגב עם המאבטח: "השרה, כולם עם פלאפונים בחוץ"
רגב באירוע, צילום: הטלגרם של עמית סגל

במהלך אירוע של אריזת מנות לנזקקים בתל השומר, נהגה של השרה מירי רגב ומאבטחו של השר יואב גלנט התעמתו. לפי הדיווחים השונים, נהגה של מירי רגב סירב להזדהות בפניי מאבטח השב"כ של גלנט ונסע בצמוד אליו. בשב"כ טוענים שבמהלך נסיעה רגלו של המאבטח נדרסה. רגב ניסתה להתערב, ובסופו של דבר שיחה לגלנט עצמו פתרה את הבעיה. במהלך המקרה אמר נהגה של רגב לשרה כי "כולם עם פלאפונים בחוץ, תפסיקי. תרגעי. תכנסי פנימה".

צפו בסדרת התיעודים:

רגב מנסה לשחרר את הנהג שלה - ונהדפת:

תיעוד הנסיעה: הייתה דריסה או לא הייתה דריסה?

רגב נגד המאבטח: "עושה מה שהוא רוצה"

גלנט בא לעשות סדר והשיחה של רגב עם הנהג

מהשב"כ נמסר בתגובה: "בעת הגעת שרת התחבורה לאירוע, בהשתתפות אישים מאובטחים, נהג השרה סרב להישמע להנחיות גורמי האבטחה שפעלו במקום, והמשיך בנסיעתו תוך שפגע ברגלו של אחד המאבטחים. אירוע זה, כמו כל אירוע, יתוחקר בידי גורמי האבטחה. שב"כ דוחה את הטענות לפעולה אלימה של המאבטח, מצר על האירוע, וימשיך לפעול במקצועיות ובממלכתיות לשם מימוש ייעודו ותפקידיו".

מלשכתה של שרת התחבורה מירי רגב נמסר בתגובה: "המאבטח התפרץ ונהג באלימות כלפי נהג השרה, השרה פנתה לראש השב"כ וביקשה לתחקר את האירוע האלים של המאבטח כלפי הנהג. בניגוד לאמור המאבטח לא נפגע".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il