הח"כית מהשמאל בחרה לפתוח את שנת הלימודים בגוש עציון - וזו הסיבה

ח"כ אפרת רייטן מהעבודה פתחה את שנת הלימודים בביה"ס עשה חיל שבאפרת. חברת הכנסת הגיעה ליישוב בעקבות ביקור התנחומים אצל משפחתה של הגננת בת שבע ניגרי הי"ד

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/23 13:32 יז באלול התשפג

הח"כית מהשמאל בחרה לפתוח את שנת הלימודים בגוש עציון - וזו הסיבה
אפרת רייטן ומרב מיכאלי , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אורחת מפתיעה ביישוב אפרת: הבוקר (א') הגיע חברת הכנסת אפרת רייטן לבית הספר "עשה חי"ל" יחד עם ראש המועצה המקומית אפרת ומנהל החינוך יוסי קורטהמר, רייטן פגשה את התלמידים הנרגשים, הוריהם ואת צוותי ההוראה.

רייטן הגיעה לנחם את משפחתה של אלישבע ניגרי הי"ד

רייטן איחלה לתלמידי כיתות א' הצלחה גדולה והנאה מהשהות בבית הספר. היא נשאה דברים ושיתפה כי הגיעה לאחרונה לניחום אבלים ביישוב, לאחר הרצחה של הגננת בת שבע ניגרי הי"ד, ושמעה אודות אופייה והלב הרחב שאיתו נהגה לקבל את ילדי הגן שלה. לדבריה, סיפור זה ריגש אותה במיוחד וגרם לה לפתוח את ביקורה דווקא בבית ספר באפרת על אף המפלגה אותה היא מייצגת.

רייטן שיתפה בחווית ההורות: "נצלו כל רגע של חיבוק עם הילדים"

רייטן שיתפה גם בחווית ההורות שלה והמליצה להורים לנצל כל רגע של חיבוק עם הילדים הקטנים. בהמשך היא פנתה למורים ואמרה "עד היום אני זוכרת ובקשר עם המורה שלי מכיתה א', יוספה. אני זוכרת את ההכלה שלה, החיוך ואפילו את מגע היד שלה". עוד הוסיפה "מורים יקרים, אנחנו סומכים עליכם, יש לכם תפקיד מכונן במדינה".

ראש המועצה רביבי: רייטן העניקה לכולנו שיעור ביכולת לשוחח ולכבד

ראש המועצה עודד רביבי הודה לרייטן על הביקור: "ח"כ רייטן, בהחלטתה לקחת חלק בפתיחת הלימודים באפרת לצד המילים החמות שאמרה, שמחה אותנו מאוד והעניקה לכולנו שיעור ביכולת לשוחח לכבד ולהיות שותפים לדרך גם אם לא על הכל אנחנו מסכימים. הלוואי ובשנת הלימודים הקרובה יקחו ממנה התלמידים וניקח כולנו את היכולת הזו ולהעתיק לתוך הקונפליקטים אליהם אנחנו נתקלים בכיתה, בחדר המורים ובחברה הישראלית".