תינוק בן שנה ושני אחיו נכוו ממיחם שנשפך בביתם

צוותי רפואה העניקו סיוע ראשוני לפעוט כבן שנה ולשני ילדים שנכוו ממים רותחים בביתם בשכונת נחלאות בירושלים | המלצת "איחוד הצלה": "לדאוג שגם לכבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי לא תהיה גישה לילדים או פעוטות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/09/23 22:53 טז באלול התשפג

תינוק בן שנה ושני אחיו נכוו ממיחם שנשפך בביתם
מיחם | , צילום: ללא

צוותי רפואה העניקו הערב (שבת) סיוע ראשוני לתינוק כבן שנה ולשני ילדים בני 4 ו-6 שנכוו ממים רותחים בביתם בשכונת נחלאות בירושלים. הדיווח על המקרה המצער התקבל במוקד מד"א בשעה 21:07. חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי לשלושה ופינו אותם לבית החולים הדסה עין כרם. התינוק כבן השנה פונה במצב בינוני עם כ-40% כוויות בדרגה ב' בבטן וברגליים, ושני הילדים פונו במצב קל, עם כ- 10% כוויות.

"כשהגענו למקום נמסר לנו כי מיחם מים רותחים נשפך עליהם במטבח ביתם"

ד"ר אדם באלין רופא מתנדב, ושלום אביטן חובש מתנדב באיחוד הצלה, שהגיעו גם הם לזירה, סיפרו: "כשהגענו למקום נמסר לנו כי מיחם מים רותחים נשפך עליהם במטבח ביתם. הענקנו להם סיוע ראשוני ולאחר מכן שלושתם פונו באמבולנסים למרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. תינוק כבן שנה נפצע באורח בינוני ושני ילדים נפצעו באורח קל".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות וממליצים למקם את מיחם המים או הקומקום החשמלי במיקום שאין לילדים או פעוטות גישה אליו. כמו כן, נכתב בהודעת הארגון כי "חשוב לדאוג שגם לכבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי לא תהיה גישה לילדים או פעוטות".