חוזרים ללימודים: תיכון חילוני חדש נפתח בבנימין

שלושה מוסדות חינוך חדשים בבנימין: תיכון דתי לבנים, תיכון ממלכתי חילוני, ובית ספר לחינוך מיוחד נחנכו במועצה האזורית בנימין | ראש המועצה ישראל גנץ: "מאמינים בחינוך ומשקיעים בו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/23 07:49 טו באלול התשפג

חוזרים ללימודים: תיכון חילוני חדש נפתח בבנימין
תיכון, אילוסטרציה, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

בנימין פותחת שנת לימודים: את פתיחת שנת הלימודים מציינת המועצה האזורית בנימין בפתיחת שלשה מוסדות ייחודיים בתחומה. בשנים האחרונות עמלו באגף החינוך ובהנהלת המועצה על הקמת מוסדות החינוך שמאפשרים לתלמידים רבים להישאר וללמוד בתחום המועצה.

10,350 תלמידי יסודי, 6,300 תלמידי על יסודי, 1,800 פעוטות

התיכון הדתי לבנים אקסטרני יפעל על ידי רשת 'דעת'. את התיכון הממלכתי יזמה המועצה עבור יישובי מערב בנימין החילונים: נעלה, ניל"י וכפר האורנים. עוד נפתח בית ספר ראשון בבנימין לחינוך המיוחד והוא יפעל על ידי המועצה ביישוב אדם. תלמידים מיישובי בנימין הלומדים בחינוך המיוחד לא יצטרכו לנסוע ללימודים במוסדות בעיר אלא ישארו בקרבת הבית.

פתיחת שנת הלימודים בבנימין

פתיחת שנת הלימודים בבנימין צילום: מועצת בנימין

לצד זאת, חונכת המועצה כ-20 גני ילדים, 2 מעונות יום, מבנה תיכון חדש בגוש אדומים ועוד. ביישוב גבעת אסף נבנה הראשונה גן ילדים ראשון ביישוב. גם ביישוב החדש מלאכי השלום שהוסדר לאחרונה על ידי ממשלת ישראל, חונכת המועצה גן ילדים. בבנימין 10,350 תלמידי יסודי ב-35 בתי ספר שמהם עולים לכתה א' 1,850 תלמידים. 6,300 תלמידי על יסודי - בישיבות התיכוניות, באולפנות, ובתיכונים. 1,800 פעוטות החלו השבוע את שנת הלימודים ב-34 מעונות יום שמפעילה המועצה באמצעות עמותת 'אליעד'.

"מברך את כל התלמידים, ההורים ואת צוותי החינוך המעולים שלנו בברכת שנת לימודים מוצלחת!"

ראש המועצה ישראל גנץ הודה לאנשי אגף החינוך "אנחנו מאמינים בחינוך ומשקיעים בו. פתיחת שלשת המוסדות החדשים באו אחרי שנים של השקעה, חשיבה, שותפות עם הורים, הנהגות יישובים ומשרד החינוך. העמל הזה משתלם. אנחנו מגיעים לפתיחת השנה עם הבשורה המיוחדת וזה מרגש במיוחד. תודה לאנשי אגף החינוך במועצה על הובלת התהליכים. אני מברך את כל התלמידים, ההורים ואת צוותי החינוך המעולים שלנו בברכת שנת לימודים מוצלחת!"