במערכת הפוליטית מגיבים: "גירוש משפחות מחבלים - צו השעה"

במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע הדריסה בו נרצח צעיר ונפצעו עוד 5 בני אדם | בני גנץ: "החוסן הישראלי חזק מהטרור", אבי מעוז: "גירוש משפחות המחבלים הוא צו השעה"

אורי מוק אורי מוק, חדשות כיפה 31/08/23 10:49 יד באלול התשפג

במערכת הפוליטית מגיבים: "גירוש משפחות מחבלים - צו השעה"
זירת הפיגוע, צילום: Jamal Awad/Flash90

חברי כנסת, שרים ופוליטיקאים מגיבים לפיגוע הקשה שאירע היום במחסום מכבים: שר הביטחון יואב גלנט קיים לפני זמן קצר חיתוך מצב בעקבות פיגוע הדריסה במחסום מכבים, בו נרצח צעיר כבן 20 ופצעו עוד חמישה בני אדם. השר יקיים בקרוב הערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון. בציוץ ששיתף בטוויטר אמר: "איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה ללוחמי צה"ל שנפצעו הלילה בשכם. אנשי כוחות הביטחון פועלים יומם ולילה לביצוע משימתם החשובה - שמירת חיי האזרחים וסיכול הטרור, אנחנו אוהבים אותם ומוקירים את פעולתם".

אבי מעוז: "גירוש משפחות המחבלים הוא צו השעה"

יו"ר מפלגת נעם סגן השר ח"כ אבי מעוז בתגובה לפיגוע: "צריך להחזיר את ההרתעה. גירוש משפחות המחבלים הוא צו השעה על מנת להחזיר את ההרתעה". עוד אמר: "שולח רפואה שלמה לפצועים שנפצעו בפיגוע הקשה הבוקר במחסום מכבים, ושולח את תנחומי הכנים למשפחת הנרצח. מודה למאבטחים על חיסולו המהיר של המחבל הערבי".

"החוסן הישראלי חזק מהטרור"

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, אמר גם הוא: "עוד בוקר קשה. הטרור הרצחני שוב גובה חיי אדם. אני מבקש להשתתף בצער משפחת הנרצח, לאחל החלמה מהירה לפצועים ולשבח את תגובת צה"ל ומאבטחי רשות המעברים, שהביאה לנטרול המחבל", עוד אמר: "גם הבוקר הזה נזכור - החוסן הישראלי חזק מהטרור. בנחישות ובאחריות, נגבר על אויבינו".

שר האוצר בלאל סמוטריץ' אמר מזירת הפיגוע: "יש כאן מערכה שצריך לנהל במאבק חסר פשרות נגד מי שמעורב בטרור, וגם בהרבה בשעה טוב בלהמחיש ולהבהיר לאויבים שלנו כשהם מנסים לפגוע בנו אנו מחזקים את האחיזה בכל חלקי המולדת".

סמוטריץ

סמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel/Flash90