אחרי שקמו מהשבעה: מקווה הטהרה שינציח את הגננת שנרצחה

קרוביה של בת שבע ניגרי הי"ד, שנרצחה בפיגוע בדרום הר חברון, מקימים לזכרה מקווה טהרה ברמת גלעד: "רצינו להקים לזכרה, המשפחה ואוהביה מקווה מעין חיים להוסיף חיים. מקור לקדושה, טהרה ושמחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/23 08:58 יג באלול התשפג

אחרי שקמו מהשבעה: מקווה הטהרה שינציח את הגננת שנרצחה
מקווה טהרה, צילום: shutterstock

בת שבע ניגרי הי"ד מבית חג"י נרצחה בפיגוע לפני כשבוע בכביש 60, וקרוביה - שקמו מהשבעה - בונים לזכרה מקווה טהרה ברמת גלעד. "בכאב גדול ובזעזוע איבדנו את בת שבע אהובתנו שנלקחה מאיתנו ע"י מרצחים ערבים שפלים. בת שבע- האשה, האמא, הבת, האחות, הגיסה, החברה. בת שבע שמתוך שמחת חיים אדירה נלחמה בגבורה על האימהות והרחבת המשפחה. רצינו להקים לזכרה, המשפחה ואוהביה מקווה מעין חיים להוסיף חיים. מקור לקדושה, טהרה ושמחה".

הם החלו בקמפיין גיוס המונים למימון הקמת המקווהף וכתבו: "לעילוי נשמתה יוקם מקווה נשים בעז"ה ברמת גלעד. רמת גלעד המקום האהוב והבית של משפחתם המורחבת של אליאס ובתשבע. מקום בו זכינו לזמנים משפחתיים, מחבקים, מחזקים ואוהבים ביחד. רמת גלעד הוקמה לפני 22 שנה לזכרו של גלעד זר הי"ד. ברמת גלעד מעל 30 משפחות ועדיין אין מקווה נשים, הנשים נאלצות לנסוע לשכונות מרוחקות ובערבי שבת וימים טובים נאלצות נשים לדחות את טבילתן ולא לטבול בזמן".

בת שבע נגרי הי"ד

בת שבע ניגרי הי"ד, צילום: דוברות

אחותה של בת שבע כתבה בהתרגשות: "החלטנו להקים מקווה טהרה לנשים לעילוי נשמת אחותי האהובה. אנחנו רוצים להקים מקווה טהרה מכיוון שזה מסמל את המהות של אחותי, אשת חינוך אמא מדהימה ורעיה מהממת. אחותי התמודדה עם קשיי פוריות והיא ובעלה זכו לחבוק בת אחת ביולוגית ועוד שני ילדי אומנה מקסימים. אחותי למרות הקושי הגדול הכרוך בטיפולי פוריות היתה שגרירה של הטיפולים למאותגרי פוריות אחרים ודחפה נשים לבצע את הטיפולים בידיעה שהמתנה שתגיע בסוף היא שווה את כל הסבל. לזכרה של אחותי החלטנו להקים מקווה טהרה, שיעזור לנשים לשמור על טהרת המשפחה ולהוסיף חיים בעולם".