צפו בתיעוד עקף ניידת, ביצע תנועה מגונה - והפליל עצמו בטיקטוק

צעיר שביצע עבירות תנועה חמורות העלה תיעוד לטיקטוק - והואשם בשמונה אישומים הכוללים 56 עבירות תעבורה: עלול לרצות מאסר | צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/23 12:41 יב באלול התשפג

עקף ניידת, ביצע תנועה מגונה - והפליל עצמו בטיקטוק
נהג האופנוע, צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום ובו 8 אישומים נגד חשוד שפרסם בחשבון הטיק-טוק שלו את עצמו מבצע עבירות תנועה מסוכנות ובהן גם סרטון בו הוא מרים גלגל, עוקף ניידת עוזב את כידון האופנוע כדי לעשות "אצבע משולשת" לשוטרת ועוקף את הניידת על השול. התביעה דורשת לחלט את האופנוע של הנאשם.

חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של אגף התנועה פתחו בחקירה נגד תושב ערערה בן 20 לאחר שהופצו ברשתות החברתית סרטון ובו הוא נראה מבצע עבירת תנועה סמוך לניידת משטרה. האירוע התרחש בחודש אפריל השנה, בכביש 65 סמוך לניידת משטרה.

צפו בתיעוד

השוטרת שהייתה בניידת תיעדה את העבירות של רוכב האופונע אך בשלב זה לא היו מספיק פרטים מזהים של מבצע העבירה, בעקבות הפרסום בחשבון הפרטי של החשוד אשר הגיע לידי המשטרה חוקרי ימ"ר אגף התנועה פתחו בחקירה, לאחר שהחוקרים נחשפו לסרטונים נוספים אותם פרסם הנאשם בחשבונו ונאספו ראיות בהתאם, החוקרים הוציאו צווי חיפוש ותפיסה, הגיעו לביתו של החשוד ותפסו את מכשיר הטלפון הנייד שלו, אופנוע ורכב פרטי.

שמונה אירועים בהם החשוד ביצע עבירות תנועה חמורות

במהלך החקירה אספו החוקרים ראיות מפלילות לשמונה אירועים בהם החשוד ביצע עבירות תנועה חמורות, הרמת גלגל וסיכון של עצמו ואחרים, שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, נהיגה בקלות ראש ועוד.
חומרי החקירה עברו ליחידת תביעות תעבורה שולחת חדרה של משטרת ישראל אשר הגישה הבוקר נגד הנאשם כתב אישום חמור בשמונה אישומים (אירועים) שונים המכיל 56 עבירות תעבורה. התביעה הודיעה לבית המשפט ולנאשם כי במידה והוא יורשע המאשימה תדרוש את מאסרו בפועל ולחלט את האופנוע איתו ביצע העבירות לאוצר המדינה.

מפקד היחידה המרכזית של אגף התנועה סנ"צ עמרי נבות ציין: "לצערנו בכל שנה נהרגים עשרות רוכבי דו-גלגלי שחלקם בגלל נהיגה בקלות ראש, רק לפני חודש נהרג נער בן 15 שהרים גלגל והתנגש ברכב, אני מקווה שהחקירה וכתב האישום ירתיעו אותו ואחרים מלבצע עבירות שבסוף מסכנות את הרוכב ואת שאר משתמשי הדרך האחרים בכך אנו מצילים את חייו וחייהם של רוכבים אחרים".