המשטרה עצרה את החשוד בדקירת שוטר בהפגנה

משטרת ישראל עצרה את החשוד העיקרי בדקירת שוטר, במהלך המחאות בתל אביב בשבוע שעבר "צדק לרפאל" | החשוד נחקר בחשד לניסיון רצח

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/23 18:47 יא באלול התשפג

המשטרה עצרה את החשוד בדקירת שוטר בהפגנה
השוטר שנדקר, צילום: דוברות המשטרה

היחידה המרכזית של מחוז תל אביב הביאה לסיומו של המצוד עם מעצרו של החשוד שדקר את השוטר ביום רביעי שעבר, במהלך הפגנות "צדק לרפאל" בתל אביב. כזכור, בשבוע שעבר שוטרי מחוז ת"א עסקו בפעילות אבטחה וניהול התנועה באזור קפלן, בעקבות הפגנה שהתקיימה במקום. במהלך האירוע, שוטר תנועה של מרחב ירקון שהיה במעגל מרוחק מההפגנה ועסק בפעילות אבטחה, נדקר בכתפו באמצעות סכין חדה ופונה למרכז הרפואי איכילוב כשמצבו בינוני. החשוד כאמור נמלט מהמקום והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ת"א.

הועבר לחקירה בחשד לניסיון רצח

מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי הימ"ר של מחוז ת"א בסיוע שוטרי מרחב ירקון בפעילות מאומצת לתפיסתו של החשוד, תוך הפעלת מגוון אמצעים טכנולוגים, במטרה להתחקות אחר החשוד. במסגרת החקירה, למרות הקושי בנסיבות האירוע, בימים האחרונים חלה התפתחות משמעותית שהובילה לפרטיו של החשוד העיקרי והיום בלשי הימ"ר, איתרו את החשוד בדקירה וביצעו מעצר שלו יחד עם חשוד נוסף באזור תל אביב. החשוד העיקרי הוא תושב חולון בן 23, והועבר לחקירה בחשד לניסיון רצח ועימו החשוד הנוסף תושב העיר.

השוטר שנדקר

השוטר שנדקר, צילום: דוברות המשטרה

מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר: "דקירת השוטר ופציעתו הינה אירוע חמור מאוד, לכידתו מוכיחה כי יש לנו משטרה מצוינת שפועלת במקצועיות וחותרת למגע. פגיעה בשוטרים הינה חציית קו אדום ואנחנו נפעל למצות את מלוא חומרת הדין עם העבריינים".