המהלך של שטראוס ותמי 4 - אחרי החרם של ערוץ 14

אחרי החרם של ערוץ 14, בשטראוס החליטו כי במשך 5 ימים ה- Water Truck של תמי 4 יסתובב ברחבי הארץ, יעודד לשתות יותר מים גם מחוץ לבית ויחלק בקבוקי מים רב פעמיים במתנה 

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/23 10:15 ח באלול התשפג

המהלך של שטראוס ותמי 4 - אחרי החרם של ערוץ 14
שטראוס, צילום: Michael Giladi/Flash90

תמי 4, החברה המובילה במתן פתרונות מים לישראלים, יוצאת בפעילות ייחודית, עם הטמפרטורות הגבוהות המורגשות בכל רחבי הארץ. כדי להקל קצת על החום ולהמשיך ולעודד את כולם לשתות יותר מים, גם מחוץ לבית, תחלק בקבוק מים רב פעמי באמצעות ה Water Truck – משאית ניידת, שתאפשר לשתות מים מברי המים של תמי4, ותחלק בקבוקי מים רב פעמיים לכולם ולכולם במתנה.

החרם של ערוץ 14

המהלך של החברה מגיע ברקע הקרב בין ערוץ 14 לחברת שטראוס ותמי 4, קרב שהתחיל בעקבות ההחלטה של שטראוס לא לפרסם בערוץ והוביל לחרם צרכנים על בר המים וחברת שטראוס כולה, חרם שמובילים טלאנטים בערוץ 14.

ערוץ 14, הפגנה מול ביתו של הבעלים

ערוץ 14, הפגנה מול ביתו של הבעלים, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

5 ימים מקריית שמונה ועד באר שבע

ה-Water Track ינדוד במשך 5 ימים, בין התאריכים 27-31.08, במתחמי ביג ב- 10 ערים ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום, ביניהן: קריית שמונה, כרמיאל, יקנעם, פרדס חנה, עפולה, יהוד, בית שמש, באר שבע ואשדוד.

אביב פפר, מנכ"ל שטראוס מים ישראל מסר: "כחברה המובילה במתן פתרונות מים לישראלים, אנו גאים להציג את ה-Water Truck של תמי 4. מעבר לעידוד שתיית מים גם מחוץ לבית לשמירה על הבריאות, אנו פועלים גם להעלאת המודעות להפחתת פלסטיק ולהגברת השימוש בכלים רב פעמיים. לקראת שנת הלימודים החדשה, אנו מזמינים את כולן ואת כולם לפגוש אותנו ברחבי הארץ וליהנות מבקבוקי מים חדשים ומעוצבים. כמובילת שוק ברי המים בישראל, תמי 4 תמשיך להציע ללקוחותיה פתרונות איכותיים, טכנולוגיים ונוחים לקבלת מי שתייה טעימים ומטוהרים לכל המשפחה".