מסתבך: טראמפ נכנס לכלא ושוחרר בערבות של 200 אלף דולר

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ הסגיר את עצמו הלילה לידי הרשויות כחלק מהחקירה נגדו על ניסיון השיבוש של תוצאות הבחירות לנשיאות. טראמפ הגיע לבית הכלא באמצעות מסוק ושוחרר בערבות

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/23 07:33 ח באלול התשפג

מסתבך: טראמפ נכנס לכלא ושוחרר בערבות של 200 אלף דולר
צילום: shutterstock

אירוע היסטורי בארצות הברית: הנשיא לשעבר דונלד טראמפ נעצר הלילה לאחר שהסגיר את עצמו לרשויות כחלק מהחקירות נגדו על ניסיון שיבוש תוצאות הבחירות בשנת 2020. טראמפ הגיע עם מסוק לבית הכלא המחוזי בג'ורג'יה, שבוע אחרי שהוגש נגדו כתב אישום.

טראמפ חזר לטוויטר: ""לעולם לא ניכנע"

לאחר שנלקח למעצר הנשיא לשעבר שוחרר בערבות של 200 אלף דולר, עם שחרורו צייץ הנשיא לשעבר תמונה שלו בחשבון הטוויטר הפופולארי שלו, בו הוא לא השתמש מאז ההפסד הצורם בבחירות לנשיאות, "לעולם לא ניכנע", כתב טראמפ.

בכתב האישום שהוגש לאחרונה נכתב כי "טראמפ ויתר הנאשמיםסירבו לקבל את העובדה שהמועמד לנשיאות הפסיד. הם הצטרפו ביודעין ובכוונה לקונספירציה כדי לשנות את תוצאות הבחירות לטובתו - שלא כדין".

לאחר שיצא מבית הכלא אמר טראמפ: "היום, בכלא האלים הידוע לשמצה במחוז פולטון, ג'ורג'יה, נעצרתי למרות שלא ביצעתי שום פשע. העם האמריקאי יודע מה קורה. מה שהתרחש הוא התעללות של צדק והתערבות בבחירות.

השמאל רוצה להפחיד אותך מלהצביע עבור אאוטסיידר פוליטי שמציב את העם האמריקאי במקום הראשון. אבל היום, נכנסתי לגוב האריות עם מסר אחד פשוט בשם כל התנועה שלנו: לעולם לא אוותר על המשימה שלנו להציל את אמריקה".