דוגמנית עם 60 מיליון עוקבים תקפה את בן גביר - שהגיב באנגלית

הדוגמנית הפרו פלשתינית בלה חדיד פרסמה ברשתות את הראיון של השר בן גביר והדהדה אותו בעולם. לאחר הביקורות על דבריו כותב בן גביר פוסט ארוך באנגלית ומסביר למה בדיוק התכוון

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/23 22:27 ז באלול התשפג

דוגמנית עם 60 מיליון עוקבים תקפה את בן גביר - שהגיב באנגלית
בן גביר, מגיב באנגלית, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הראיון של השר איתמר בן גביר בחדשות 12 ממשיך לעורר הדים בעולם. לאחר שגם בארץ הריאיון עורר סערה, הרי שגם בעולם מתייחסים לדבריו של השר לביטחון פנים. מי שהדהדה את הסרטון ל-60 מיליון העוקבים שלה, היא הדוגמנית הפרו פלשתינית בלה חדיד.

חדיד שמרבה לתקוף את מדינת ישראל, שיתפה את הראיון של בן גביר בחשבון האינסטגרם שלה עם תרגום לאנגלית וכתבה: "בשום מקום, בשום זמן, במיוחד ב-2023, חיים של מישהו אחד צריכים להיות יקרים יותר מחייו של אחר. במיוחד ופשוט בגלל המוצא, התרבות או רק בגלל שנאה טהורה".

בן גביר הגיב באנגלית ותקף את השמאל הרדיקלי

לאחר שעורר סערה, מגיב הערב בן גביר בחשבון הטוויטר שלו וכותב פוסט ארוך באנגלית בו הוא מסביר למה התכוון: "כך מפיצים פייק ניוז" כותב בן גביר, "אמרתי אתמול בשידור טלוויזיה שזכותם של יהודים לחיות ולא להירצח בפיגועים גוברת על זכותם של ערבים ביהודה ושומרון לנסוע בכבישים ללא הגבלות ביטחוניות".

השר בן גביר,

השר בן גביר, עורר סערה. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בהמשך הפוסט האשים את מי שהפיץ את דבריו: "השמאל הרדיקלי הישראלי חתך באופן סלקטיבי חלק מהאמירה שלי, ציטט בכוונה אפילו את זה בצורה שגויה, והסיר את ההקשר כדי להשמיץ אותי כאילו הצהרתי גזענית שליהודים מגיע יותר זכויות אזרח מאשר לערבים. בגלל האסטרטגיה הצינית שלהם, אנו עדים כעת לגל של שונאי ישראל שתוקפים אותי ואת מדינת ישראל".