רצח נוסף במגזר הערבי: שב"ח בן 18 נדקר למוות

אחרי יממה מדממת במהלכה נרצחו 5 בני אדם, צעיר נוסף נרצח במגזר הערבי | הצעיר הובא למשטרה על ידי אביו כשהוא סובל מפצעי דקירה ופונה לבית החולים - שם נקבע מותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/23 08:16 ו באלול התשפג

רצח נוסף במגזר הערבי: שב"ח בן 18 נדקר למוות
צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל פתחה בחקירת אירוע חשד לרצח, שאירע היום לפנות בוקר (ד'), ובמהלכו הובא אדם, על ידי אביו, מהיישוב לקיה לפתח הכניסה של תחנת העיירות כשהוא סובל מפצע דקירה. שוטרי התחנה החלו מיד בפעולות הצלה, הזעיקו כוחות רפואה ועד להגעתם ביצעו בו החייאה שלאחריה פונה על ידי צוות מד"א אל מרכז הרפואי סורקה במצב אנוש, שם נקבע מותו.

על פי החשד הראשוני הרקע לאירוע פלילי

עם קבלת הדיווח אודות האירוע, כוחות משטרת תחנת העיירות וזיהוי פלילי הגיעו לזירת האירוע וכוחות משטרה נוספים פתחו בסריקות, איסוף ממצאים בזירה ופעולות לאיתור חשודים ומעורבים באירוע. מחקירה עולה כי הקורבן, בן 18, תושב כפר יטא שבשטחים, שהה בארץ שלא כדין, ועל פי החשד הראשוני הרקע לאירוע הינו פלילי.

ניצב אמיר כהן | צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן, קיים הערכת מצב בתחנת העיירות של מרחב הנגב ובסיומה הנחה להשקיע את כל המאמצים הנדרשים לאיתור חשודים המעורבים בביצוע המעשה, והחליט הטיל את החקירה על תחנת העיירות.

נזכיר כי רק אתמול, נרצחו ארבעה בני אדם סמוך לכפר אבו סנאן שבגליל המערבי, אחד מהם הוא גאזי סאב (53), מועמד לראשות המועצה המקומית בבחירות הקרובות וקצין מג"ב לשעבר. הנרצחים הנוספים הם סלמאן חלבי (66) מכפר ירכא ובני דודיו של גאזי - אמיר סעב (28) וזהר אל דין סעב (45). מספר הנרצחים בחברה הערבים עומד על 158 אזרחים מתחילת השנה.