קטין דקר ילד בן 13 - כי הסתכסך עם אחותו

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד ליבי סיל עולה כי לפני כשבוע התפתחה מריבה בין הקטין (13) וחבריו לבין אחותו הקטינה של הנאשם. הנאשם, ששמע שאחותו מעורבת באירוע, הגיע לאזור שהוא מצויד בסכין ודקר את הקטין בגבו

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/23 18:31 ה באלול התשפג

קטין דקר ילד בן 13 - כי הסתכסך עם אחותו
תקף ודקר, אילוסטרציה | , צילום: shutterstock

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע כתב אישום נגד קטין (16) מבאר שבע לאחר שדקר קטין אחר, שהסתכסך עם אחותו. על פי כתב האישום שהגישה עו"ד ליבי סיל עולה כי לפני כשבוע התפתחה מריבה בין הקטין (13) וחבריו לבין אחותו הקטינה של הנאשם.

אלימות שלוחת רסן כלפי קטין מתחת לגיל 14

הנאשם, ששמע שאחותו מעורבת באירוע, הגיע לאזור שהוא מצויד בסכין ודקר את הקטין בגבו. כתוצאה מהדקירה, נפל הקטין ארצה, ובעודו שרוע על הרצפה, בעט בו הנאשם ונמלט מהמקום. בשל האירוע, אושפז הקטין בבית החולים מיום האירוע ועד למועד הגשת האישום טרם שוחרר.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד סיל כי:" קיים חשש שהמשיב יסכן את ביטחון האדם והציבור בשים לב לכך שהמשיב במעשיו, גילה אלימות שלוחת רסן, כלפי קטין מתחת לגיל 14, תוך שימוש בסכין, בשעות הערב במרכז מסחרי באזור בית מגורים". לנאשם יוחסו עבירות של חבלה בנסיבות מחמירות והחזקת אגרופן או סכין שלא כדין.