‏יוסי דגן: להורות לצה"ל לצאת לפעולות תגמול

ראש מועצת שומרון במאהל המחאה של ראשי הרשויות מול משרד ראש הממשלה: " להורות לצה"ל לצאת לפעולות תגמול. אני קורא לממשלת הימין ללמוד ממשלות מפא"י איך להלחם בטרור"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 22/08/23 11:20 ה באלול התשפג

‏יוסי דגן: להורות לצה"ל לצאת לפעולות תגמול
יוסי דגן, צילום: ללא

על רקע התגברות הטרור ביו"ש ובעקבות הפיגוע הקשה היום בהר חברון, ראשי הרשויות ביו"ש מקיימים היום (ג') מאהל מחאה מול משרד ראש הממשלה בירושלים. ראש מועצת השומרון יוסי דגן, אמר לחדשות כיפה: "אנחנו דורשים מהממשלה לצאת למבצע צבאי מעמיק ומתמשך לגדוע את הטרור כפי שעשו בעבר" עוד אמר: "אני קורא לממשלת הימין ללמוד ממשלות מפא"י איך להלחם בטרור".

דגן הוסיף: "אנחנו מתביישים מאוד שאנחנו צריכים לשבת כאן מול משרד ראש הממשלה של ממשלת ימין מלא מלא. אנחנו תומכים בממשלה הזאת, אנחנו הינענו אלפי מתנדבים כדי שהממשלה הזאת תקום, ואנחנו רוצים שהיא תהיה חזקה. אבל אם לא תתעשתו, אנחנו נהפוך את השולחן, כי יש לנו אחריות משותפת לאחריות שלכם להביא ביטחון לאזרחי מדינת ישראל ביו"ש ובכל רחבי המדינה.

אנחנו דורשים ביטחון לתושבים שלנו, ואנחנו לא נתפשר על זה. הרשות הפלסטינית היא הביצה, הג'יהאד האיסלמי והחמאס הם רק היתושים. אנחנו דורשים ממשלת ישראל - ייבשו את הביצה. אנחנו דורשים ממשלת ישראל להחזיר היום את כל המחסומים הביטחוניים, להטיל כתר על כל כפרי המרצחים ובראשם ביתא ושכם. אנחנו דורשים לצאת במיידי למבצע צבאי מקיף, בית וגן מלא, בכל רחבי יהודה ושומרון ובכל מקום שנצרך. אין קסם במלחמה בטרור. זה מה שעבד בסיבוב הקודם, זה גם מה שיעבוד עכשיו."