רננה מאיר בפוסט כואב: "אל תזעקו שהראש לא מוכן לעכל"

בתה של דפנה מאיר, רננה, בפוסט שובר לב לאחר הפיגוע הקשה בדרום הר חברון: "בזמנים שבהם פה ושם יש פיגועים, וזה דופק אצלך בבית, אתה מתפלל שאתה היחיד. אתה חי מעצם התקווה שהיית האחרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/23 13:48 ד באלול התשפג

רננה מאיר בפוסט כואב: "אל תזעקו שהראש לא מוכן לעכל"
נתן ורננה מאיר, צילום: באדיבות המצולמים

בעקבות הפיגוע הקשה בדרום הר חברון, רננה מאיר - בתה של דפנה מאיר ז"ל - הגיבה בחריפות ברשתות החברתיות ותקפה את הפוליטיקאים. כזכור, אמה של מאיר נרצחה בידי מחבל פלשתיני בפתח ביתה בישוב עתניאל בעיצומו של גל הטרור הפלשתיני בשנת 2016, והפכה לאחד מסמלי קורבנות גל הטרור.

"אל תכתבו לנו שכוחות הביטחון יבואו חשבון עם כל מבקשי נפשנו"

"בזמנים שבהם פה ושם יש פיגועים, וזה דופק אצלך בבית, אתה מתפלל שאתה היחיד. אתה חי מעצם התקווה שהיית האחרון, שיעשה הכל כדי שלא יהיו עוד אנשים שיעברו את אותו דבר", כתבה מאיר בפייסבוק שלה. "ואז אתה מוכן לספוג".

דפנה מאיר

דפנה מאיר ז"ל | צילום: נתן מאיר

מאיר הוסיפה: "בזמנים שבהם הרוגי מלכות הפכו להפקר על ידי המלכות, שכל מוצאי שבת נפתח עם בשורת איוב וכל יום בלי פיגוע הוא נס, אל תכתבו שקיבלתם את הבשורה בהלם ובתדהמה. אל תזעקו שהראש לא מוכן לעכל, כי הוא מוכן וידע. אל תכתבו לנו שכוחות הביטחון יבואו חשבון עם כל מבקשי נפשנו. אל תצטטו לנו מפרשת השבוע פסוקים שחוטאים למציאות היום יומית שלנו". היא סיימה בכאב: תכתבו שידיכם שפכו את הדם, שעיניכם ראו, וידכם קצרה מלהושיע".

הנרצחת בפיגוע: בת שבע נגרי מבית חג"י

בפיגוע הקשה היום (ב') בדרום הר חברון נרצחה בת שבע נגרי הי"ד מבית חג"י. בת שבע היא אם לשלוש בנות והייתה גננת מוערכת ואהובה על הילדים ועל ההורים. כזכור, בשעה 10:18 הבוקר (ב') התקבל דיווח במוקד מד"א על ירי לעבר רכב בכביש 60 סמוך לצומת הכבשים שבדרום הר חברון. כתוצאה מירי המחבלים נהג הרכב נפצע קשה, בו שהו גם שתי טרמפיסטיות. האם, בת שבע, נפצעה באורח אנוש ומותה נקבע בהמשך. בתה בת ה-6 לא נפגעה בגוף.