הותר לפרסום שמו של תושב גוש עציון החשוד בעבירות מין והפצת מחלה

המשטרה מחפשת צעירות נוספות אשר נפלו קורבן למעשיו של תושב גוש עציון בשנות העשרים לחייו, שנעצר בחשד לעבירות מין. להערכת חוקרי המשטרה, החשוד קיים קשרים אינטימיים, שיתכן שאף הם או חלקם נעשו שלא בהסכמתן של נשים, תוך שהיה מודע למחלת מין בגופו

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 17/08/23 14:57 ל באב התשפג

הותר לפרסום שמו של תושב גוש עציון החשוד בעבירות מין והפצת מחלה
החשוד בעבירות מין , צילום: דוברות משטרה

לבקשת המשטרה ולאחר דיון שנערך היום (ה') בבית המשפט, הוארך מעצרו והותר לפרסום שמו של החשוד יהודה לוי, תושב גוש עציון בשנות ה-20 לחייו, שנעצר אמש בחשד לביצוע עבירות מין בצעירה בירושלים והפצת מחלה כתוצאה מכך.

חוקרי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון במחוז ירושלים, החלו בחקירה ממנה עלה עפ"י החשד, כי לפני שנים ספורות נפגשה הקורבן עם החשוד ובמהלך מפגש זה, ביצע החשוד כלפיה עבירות מין שלא בהסכמתה החופשית. לאחר זמן מה, גילתה המתלוננת כי נדבקה במחלת מין.

יתכן שהדביק נשים נוספות במחלת מין

להערכת חוקרי המשטרה, החשוד קיים קשרים אינטימיים, שיתכן שאף הם או חלקם נעשו שלא בהסכמתן של נשים, תוך שהיה מודע למחלת מין בגופו ובכך, ייתכן והדביק נשים נוספות במחלה.

בדיון הארכת מעצרו של החשוד הבוקר בבית המשפט כאמור, בית המשפט התיר לפרסם את שם החשוד ומעצרו הוארך עד לתאריך 21.8. המשטרה קוראת לכל מי שנפלה קורבן למעשיו של החשוד לדווח על כך בהקדם למשטרה באמצעות תלונה מקוונת או באחת מתחנות המשטרה.