כתבי אישום נגד גבר שביצע מעשים מגונים בפני ילדה בת 3

בימים הקרובים יוגשו כתבי אישום שונים כנגד שני תושבי ירושלים החשודים בביצוע מעשים מגונים כלפי עוברי אורח, ביניהם ילדה בת 3 | מעצרם הוארך עד ליום שישי

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/23 08:55 ל באב התשפג

כתבי אישום נגד גבר שביצע מעשים מגונים בפני ילדה בת 3
מעצר. ארכיון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חוקרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, פתחו בחקירה כנגד שני חשודים בעבירות של מעשים מגונים, במקרים שונים, כלפי קורבנות במרחב הציבורי. החשודים נעצרו על ידי המשטרה בעקבות מעשיהם ומעצרם הוארך בבית המשפט לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינם. לאחר שהושלמה מלאכת החקירה בימים האחרונים, הוגשו אתמול (ד') לבית המשפט במסגרת דיון בעניינם הצהרות תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדם כתבי אישום כבר במהלך הימים הקרובים, תוך שמעצרם הוארך בשלושה ימים נוספים, עד מחר.

רכש את אמון הילדה בת ה-3 וחשף את איבר מינו

בסוף השבוע שעבר הוגשה תלונה בתחנת לב הבירה כלפי חשוד שנטען לגביו כי ביצע מעשים מגונים במהלכם חשף את איבר מינו בפני ילדה כבת 3, בזמן ששהתה עם משפחתה במתחם בתי עסק לממכר מזון מהיר בשכונת גאולה בירושלים, ולאחר שהבחינה אמה של הקטינה במתרחש, החלה צועקת לעבר החשוד, שנמלט, ודיווחה על כך במשטרה, כאמור.

במסגרת חקירה התברר כי מדובר בעובד ניקיון במקום, תושב ירושלים בשנות ה-60 לחייו, והוא אותר ונעצר עוד באותו היום לחקירה. בחקירתו, ומחומרים שנאספו, עלה כי החשוד ישב סמוך לשולחן בו ישבה הקטינה. בשלב מסוים, לאחר שרכש החשוד את אמונה של הקורבן והיא עמדה קרוב למקום מושבו, חשף בפניה החשוד את איבר מינו במספר מקרים והורה לה לגעת בו.

במקרה נוסף, שהתרחש בצאת השבת האחרונה, התקבל דיווח במשטרה על חשוד שביצע מעשה מגונה כלפי אישה ברחוב שמואל הנביא בירושלים, עת הלכה יחד עם אימה. בעקבות מעשיו, עובר אורח נחלץ לעזרתה ועיכב במקום את החשוד עד הגעתם של שוטרי תחנת לב הבירה שהוזעקו למקום וביצעו את מעצרו של החשוד.

החשוד, תושב העיר בשנות ה-40 לחייו, הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה מתוכה עלה חשד כי מעורב במקרים נוספים בהם ניצל את הליכתן של נשים בסמוך אליו תוך שבשלב מסוים היה שולח את ידיו לעבר פלג גופן העליון ומבצע כלפיהן מעשים מגונים.

לבקשת חוקרי מחלק עבירות מין וחסרי ישע בתחנת לב הבירה, הוארך כאמור בבית המשפט מעצרם של שני החשודים לטובת מיצוי פעולות חקירתם, במהלכן התגבשה תשתית ראייתית בהתאם למיוחס לכל אחד מהחשודים.