לאחר התייעצות עם הרב סדן: אלו השמות לפנימיות החדשות במכינת עלי

שבועיים לאחר שביקשו את עזרת הציבור בבחירות שמות ל-24 בנייני הפנימיות החדשות, במכינת עלי פרסמו את התוצאות: "תודה רבה לעשרות המציעים, שמחנו על האכפתיות והמעורבות" | השמות בפנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/23 14:57 כג באב התשפג

לאחר התייעצות עם הרב סדן: אלו השמות לפנימיות החדשות במכינת עלי
ראש מכינת עלי, הרב אלי סדן. , צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

לפני כשבועיים פורסם בחשבון הפייסבוק של מכינת עלי שבבנימין כי מבני הפנימיות החדים מוכנים לקראת שנת הלימודים החדשה. במכינה ביקשו את עזרת הציבור בקריאת שמות למבנים והיום (ה') פורסמו השמות.

"כפי שעדכנו אתכם", נכתב בפוסט הראשון לפני שבועיים, "מבני הפנימיות מתקדמים במרץ רב, ורגע לפני שהם עומדים חדשים, נוצצים ומוכנים לקלוט את תלמידי מחזור ל"ו החדשים - הגיע הזמן לקרוא להם בשמות. אז אם אתם מאלה שתמיד יש להם רעיונות לשבט החדש, שיש לכם רשימה עם השמות הכי יפים לילדים, או סתם רוצים להציע את השם שיזכה בספר מתנה בהוצאת "בני דוד" - מוזמנים להציע לנו בתגובות רעיונות לשמות ל-24 הבניינים, עם הקשר בין השמות".

והנה היום, בשעה טובה יש בחירה. ההצעות שעלו בין השאר: ספרי התנ"ך, גיבורי ובני דוד המלך, הרי ישראל, יחידות צה"ל, שמות ירושלים והמקדש, גדולי האומה, שבטי בני עקיבא, האדרת והאמונה.

בהמשך ההודעה שפורסמה היום, הודיעו על השמות הזוכים: "לאחר התייעצות עם הרב סדן נבחרו שמות 12 השבטים ואבני החושן שלהם. תודה רבה לעשרות המציעים, שמחנו על האכפתיות והמעורבות".