איומי הסרבנות השיחה של שרה וביבי עם אמא של בניה ריין ז"ל: "מאוד התרגשנו"

ראש הממשלה ורעייתו קיימו שיחת טלפון עם חגית ריין, אמו של רס"ן בניה ריין, שנהרג במלחמת לבנון השניה: "התרגשנו לשמוע את הדברים הנוכחים שלך על המאבק בסרבנות. רבים בעם ישראל איתך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/23 13:41 כג באב התשפג

השיחה של שרה וביבי עם אמא של בניה ריין ז"ל: "מאוד התרגשנו"
נתניהו ורעייתו שרה , צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו קיימו אתמול (ד') שיחת טלפון עם חגית ריין, לאחר ששמעו את דבריה באזכרת בנה רס"ן בניה ריין שנהרג במהלך מלחמת לבנון השניה, בהם יצאה נגד הסרבנות בצה"ל וקראה לאחדות בעם.

ביבי: "רבים בעם ישראל איתך"

נתניהו אמר בפתח דבריו לחגית: "אנחנו מאוד התרגשנו לשמוע את הדברים הבאמת נוכחים שלך על המאבק בסרבנות, שזה בעצם מאבק על הקיום של המדינה שלנו, ומי כמוך יכולה לומר את הדברים האלה בעוצמה ומעומק הנשמה. אנחנו רוצים להגיד לך שרבים, רבים, רבים בעם ישראל איתך ושתמשיכי. זה חשוב לכולנו, חשוב לעתיד של המדינה שלנו".

רס"ן בניה ריין

רס"ן בניה ריין ז"ל | צילום: ארכיון צה"ל

חגית: "אני חושבת שזה פשוט בדמנו ובנפשנו"

חגית ריין השיבה לבי הזוג נתניהו: "קודם כל אני עוד מתרגשת שאתם מתקשרים אליי, אתה ואשתך, ואני מסכימה עם כל מילה. תודה רבה על החיזוק כי אני לא כזו שאוהבת פרסום ותקשורת, זה מאוד היה לי קשה אבל הרגשתי שזה פשוט מדם ליבי. אני כל שנה מספרת לבניה בבית הקברות מה עבר עליי השנה, והשנה זה מה שעבר עליי והייתי צריכה לשתף אותו".

"אני לא חשבתי שזה ייצא החוצה, זה לא מפריע לי שזה יצא כי אני כל הזמן פועלת בזה מול הרמטכ"ל, אני עושה את זה ישירות כל הזמן. אני לא רוצה להפריע לך אז אני לא פונה אליך, אבל אני עושה את זה כל הזמן כי אני חושבת שזה פשוט בדמנו ובנפשנו. אני חושבת שבניה וחבריו נמצאים ליד כיסא הכבוד, והם יכולים לבקש מהקב"ה שיחזור להיות פה שקט ושכולנו נמשיך להיות כאחים, גם אם לא מסכימים בדעות, וזה בסדר. כולנו אחים, ויש לנו אויב משותף בחוץ - לא בפנים".

רס"ן בניה ריין

רס"ן בניה ריין ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

שרה: "מסכימה עם כל מילה שלך"

שרה אמרה בשיחה: "חגית את מאוד מרגשת אותנו, ואני חייבת להגיד לך אישית שאני באמת מסכימה עם כל מילה שלך. אני חושבת שבניה בטוח גאה באמא שלו, כמו שאת בטוח גאה בו. כולנו שמענו עליו".

ביבי: "אנחנו תמיד זוכרים את בניה"

נתניהו הוסיף לסיום: "רציתי להגיד לך שני דברים: א', שאת אף פעם לא מפריעה לי ואת יכולה לפנות אליי מתי שאת רוצה. והדבר השני, שאת אישה מאוד אמיצה, וזאת תכונה אולי בסוף הכי חשובה. זאת אומרת - היושר הפנימי ואומץ הלב מול מסע של הכפשה ושקרים ודברים אחרים. אומץ הלב שלך הוא למופת. אנחנו מאחלים לך ולשמעון ולכל המשפחה את כל הטוב שבעולם, ואנחנו תמיד זוכרים את בניה, תמיד".