הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד שרצח ושרף גופה בבקעת הירדן

בתום חקירת המשטרה, הגישה הבוקר הפרקליטות הצהרת תובע כנגד תושב תל אביב בחשד לרצח יאיר חדד מרחובות בחודש שעבר | מהחקירה עלה כי הקורבן נרצח בדקירות סכין וגופתו נשרפה כדי לטשטש ראיות

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/23 12:11 כב באב התשפג

הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד שרצח ושרף גופה בבקעת הירדן
מטע תמרים בבקעת הירדן, צילום: Yaniv Nadav/Flash90

בתום חקירת המשטרה, הגישה הבוקר הפרקליטות הצהרת תובע כנגד תושב תל אביב בחשד לרצח יאיר חדד מרחובות בחודש שעבר. לפני כחודש, התקבל דיווח במשטרה על מציאת גופה שרופה במטע תמרים בבקעת הירדן. עם קבלת הדיווח הוזעקו למקום כוחות משטרה ושטרי מז"פ ונפתחה חקירה בחשד לרצח. עם תחילתה של החקירה מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי הטיל את חקירת האירוע על היחידה המרכזית של המחוז מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי.

תוך בשימוש באמצעים טכנולוגיים ומודיעינים מתקדמים וביצוע פעולות חקירה מהירות, הצליחו חוקרי היחידה לזהות ולהתחקות אחר החשוד במעשה, תושב ת"א בן 25, והוא נעצר לחקירה תוך 48 שעות בלבד מהאירוע.

מחר יוגש כתב אישום

מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט מעת לעת והיום עם סיומה של חקירה מקיפה ומורכבת, הגישה פרקליטות מחוז ירושלים לבית המשפט הצהרת תובע ומעצרו הוארך עד מחר (10.8) לשם הגשת כתב אישום כנגדו.

מחקירת האירוע עלה כי החשוד והקורבן ככל הנראה שהו יחדיו לילה לפני האירוע בטבריה. למחרת בבוקר נסעו ברכבו של החשוד לכיוון בקעת הירדן, ובמהלך אותו היום, על פי החשד, נרצח הקורבן על ידי החשוד באמצעות דקירות ולאחר מכן על פי החשד הוצת במטרה לטשטש ראיות.