ההורים השכולים במכתב ללוחמים: "בהריסת הבית ילדינו לא ישובו"

אסתי ושלום יניב, הוריהם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו לפני כחצי שנה בפיגוע טרור פרסמו מכתב ללוחמים שהרסו את בית המחבל שרצח את ילדיהם: "כאב הגעגוע לא ירפה. אבל בהריסת הבית נדע כי יש דין ויש דיין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/23 09:53 כא באב התשפג

ההורים השכולים במכתב ללוחמים: "בהריסת הבית ילדינו לא ישובו"
משפחת יניב, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

לאחר שכוחות הביטחון הרסו היום (ג') את בית המחבל שרצח את הלל ויגל יניב הי"ד בחווארה לפני מספר חודשים, הוריהם, אסתי ושלום יניב, שיתפו מכתב אישי ללוחמי יהלום: "אתם זוכים היום להיות הזרוע הארוכה והמבצעת של השבת גאוותם של ישראל".

"הלל ויגל נרצחו אך ורק בשל היותם יהודים החיים בארץ ישראל. אנו איננו בגלות - בארץ ישראל קם העם היהודי ועומד על גורלו - מחזיר מלחמה שערה לאויביו", פתחו וכתבו. "אתם נבחרתם להשיב את כבוד הבנים. את כבודם של ישראל. את גאוותנו הלאומית".

ההורים כתבו בכאב כי, בהריסת הבית ילדינו לא ישובו. כאב הגעגוע לא ירפה. החסר לא יקטן", הסבירו. "אבל בהריסת הבית נדע כי יש דין ויש דיין. ובעיקר ידעו המנוולים הקמים עלינו כי ישלמו מחיר יקר על מעשיהם הנפשעים יבואו הם על חשבונם".

צילום: דובר צה"ל | הריסת בית המחבל

"בשמם של הלל ויגל"

לטענתם: "ותדע הסביבה כולה כי כל המרים יד על יהודי בארץ ישראל - ידו תיגדע, ביתו ייהרס. והוא בן מוות. ענישה יש כאן. הרתעה יש כאן. ומבחינתנו גם נקמה. רצון להשיב מידה תחת מידה כחלק מאמירה - 'אנחנו כאן ולעולם ולא עוד!'"

"אל נקמות אל נקמות הופיע הנשא שופט הארץ השב גמול על גאים", כתבו השניים, וסיימו במילים "בתודה עצומה. אסתי ושלום, רחל צור וקמה יניב. בשם המשפחות המורחבות. בשמם של הלל ויגל".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il