כבר בשנת הלימודים הקרובה: המוסד האקדמי מגיע לגוש עציון

במיזם משותף ויוצא דופן של היחידה ללימודי חוץ בקריה האקדמית אונו עם המועצה המקומית אפרת, כבר משנת הלימודים הקרובה יוכלו תושבי אפרת, גוש עציון והסביבה ללמוד קרוב לבית במרכז לימודים מקומי במועצה

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 03/08/23 12:32 טז באב התשפג

כבר בשנת הלימודים הקרובה: המוסד האקדמי מגיע לגוש עציון
אפרת, צילום: אלעד הומינר

במיזם משותף ויוצא דופן של היחידה ללימודי חוץ בקריה האקדמית אונו עם המועצה המקומית אפרת, כבר משנת הלימודים הקרובה יוכלו תושבי אפרת, גוש עציון והסביבה ללמוד קרוב לבית במרכז לימודים מקומי במועצה.

במועצה המקומית אפרת ביקשו לאפשר לימודים לצעירים ולבעלי משפחות המעוניינים לשלב חיי משפחה וקריירה עם לימודים ולייצר אפיקי התפתחות מקצועיים נוספים. היחידה ללימודי חוץ של הקריה האקדמית אונו נרתמה למשימה ושני הגופים החליטו יחד כי כבר בשנת הלימודים הקרובה יפעל באפרת מרכז למידה מקומי כאשר חלק מהקורסים יועברו במרכז הלמידה, חלק בזום וחלק בקמפוס ירושלים של הקריה האקדמית אונו.

עודד רביבי: "הנכונות של האקדמית אונו להגיע לאפרת אינה מובנת מאליה והיא בשורה לאפרת ולאזור"

ראש המועצה עודד רביבי: "הקריה האקדמית אונו מוכיחה התגייסות לפתוח את שעריה לכמה שיותר קהלים. עתה אנחנו זוכים לפגוש בהם גם באפרת. אני בטוח שהצעד של פתיחת מרכז לימודים ביישוב יביא להרשמה מוגברת מצד הצעירים ובעלי המשפחות ביישוב, לחיזוק הקשר בין אפרת לקריה האקדמית אונו ולתגבור ההשכלה בחברה הישראלית. הנכונות של האקדמית אונו להגיע לאפרת אינה מובנת מאליה והיא בשורה לאפרת ולאזור".

מנהל מרכזי הלמידה בקריה האקדמית אונו, מר משה עובדיה, וראש מינהל הציונות הדתית בקריה הרב משה רייס, בירכו: "מרכזי הלמידה המקומיים של הקריה האקדמית אונו הפועלים במספר ערים ברחבי הארץ כבר הוכיחו הצלחה רבה בהנגשת הלימודים למגוון אוכלוסיות – צעירים, צעירות, עובדים ובעלי משפחות. מרכז הלימודים באפרת ייתן מענה נגיש וקרוב לתושבי אפרת, גוש עציון והסביבה ויאפשר לכם ללמוד עם השכנים ליד הבית. אנחנו מברכים על כך ומודים למועצה המקומית אפרת ולראש המועצה על שיתוף הפעולה".