התמונה הנדירה של בן גביר: עם מדים ביחד עם הלוחמים

השר איתמר בן גביר לא שירת בצבא אבל אף פעם לא מאוחר לעלות על מדים, בסיור בבסיס האימונים של מג"ב במכמש לבש השר לביטחון לאומי מדי משטרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/23 11:12 טו באב התשפג

התמונה הנדירה של בן גביר: עם מדים ביחד עם הלוחמים
תמונה מפתיעה, צילום: דוברות המשטרה

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לא שירת בצבא ולא לבש מדים בגילאי העשרים, אבל אף פעם לא מאוחר מדי. אתמול (ג') ביקר השר יחד עם מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בבסיס האימונים של מג"ב במכמש ולבש מדים טקטיים של המשטרה.

בן גביר עם מדים

בן גביר עם מדים צילום: דוברות המשטרה

במהלך הביקור קיבל השר סקירה מקיפה אודות החיל ממפקד מג"ב, על כלל יחידות משמר הגבול שנמצאות בכל רחבי הארץ ועל אתגרי העתיד. בהמשך הוצגו לשר בתצוגות ובתרחישים במתקני בסיס האימונים היכולות המבצעיות והאמצעים הטכנולוגיים, המודיעיניים והמבצעיים העומדים לרשות החיל שעימם מתמודדים במשימות המגוונות הלוחמים בשטח.

בן גביר עם מדים

בן גביר עם מדים צילום: דוברות המשטרה

השר לבטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר אמר: "אנו מייעדים את מג"ב לכוח המרכזי בבניית המשמר הלאומי של מדינת ישראל. לוחמי מג"ב פועלים בכל מקום, כל הזמן בצורה ערכית ומקצועית. כל אחד מהלוחמים כאן הוא שליח של עם ישראל. אני נותן גיבוי מלא ללוחמים שלנו - זה מסר שחשוב לי מאוד להעביר לכם, לוחמי מג"ב. אנחנו עוד מצפים להמשך עשייה משמעותית במג"ב למול האתגרים השונים. זה המקום להגיד לכם תודה על המסירות ועל ההקרבה האישית של כל אחד ואחת מכם מקריבים למען עם ישראל".

הפעם הקודמת שבן גביר לבש מדים

בן גביר בפורים

בן גביר בפורים צילום: יונתן סינדל/פלאש90

בפורים האחרון בן גביר בחר להתחפש לאנשים שבתחום אחריותו. אבל מה עושים כשיש תחתיך מספר גופים שונים? לשר בן גביר יש פתרונות. השר התחפש לכל ארבעת הגופים שתחת סמכותו ביחד. השר לבש פריטים של המשטרה, משמר הגבול, כבאות והצלה ושירות בתי הסוהר ביחד.