אביחי בוארון מהליכוד האשים את האלוף - שר הביטחון והרמטכ"ל גינו

חבר הכנסת מהליכוד התבטא כנגד אלוף פיקוד מרכז בעקבות הפיגוע וטען כי "יותר חשוב לו לאפשר חופש תנועה לפלשתינים על פני שמירה הרמטית לביטחון ישראלים" - ראשי מערכת הביטחון גינו בתוקף את האמירה: "התקפות משוללות יסוד מצד גורמים פוליטיים חסרי אחריות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/23 20:51 יד באב התשפג

אביחי בוארון מהליכוד האשים את האלוף - שר הביטחון והרמטכ"ל גינו
אביחי בוארון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

האמירה - והגינויים. חבר הכנסת מהליכוד אביחי בוארון התראיין היום (ג') לתוכנית "בנימיני וגואטה" בכאן רשת ב' והתייחס לפיגוע במעלה אדומים. בוארון האשים את אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס, כי "יותר חשוב לו לאפשר חופש תנועה לפלשתינים על פני שמירה הרמטית לביטחון ישראלים". שר הביטחון והרמטכ"ל גינו את האמירה של בוארון.

גלנט: "גורמים פוליטיים חסרי אחריות"; הלוי: "אמירה שראויה לכל גינוי ואין לה שחר"

יואב גלנט כתב: "מפקד פיקוד המרכז האלוף יהודה פוקס הוא קצין מקצועי ורב זכויות. האלוף פוקס מקדיש את חייו להגנת עם ישראל - מגנה בתוקף את ההתקפות משוללות היסוד עליו מצד גורמים פוליטיים חסרי אחריות. כל התקפה על קציני צה"ל ע"י אישי ציבור מערערת את ביטחון ישראל".

הרמטכ"ל הרצי הלוי כגינה גם הוא: "מגנה בכל תוקף את האמירה של חבר הכנסת אביחי בוארון כלפי מפקד פיקוד המרכז. האלוף יהודה פוקס, הוא מפקד לוחם, ערכי ומצטיין, אשר תחת פיקודו, מפקדי צה"ל וחייליו פועלים לילות כימים להבטיח את ביטחונם של תושבי אזור יהודה ושומרון. כל אמירה אשר מטילה דופי בשיקוליו של האלוף ובמחויבותו לביטחון אזרחי ישראל - ראויה לכל גינוי ואין לה שחר".

הרמטכ"ל הרצי הלוי, תוקף את הסרבנים

הרמטכ"ל הרצי הלוי | צילום: דובר צה"ל