רשם אלפי רכבים על בני משפחה - והעלים מס של מיליוני שקלים

תושב הצפון נעצר בחשד לאי דווח על הכנסות ממסחר ברכבים משומשים בהיקף מוערך של מיליוני שקלים. על פי החשד, הוא השתמש בבני משפחתו לשם רישום של כ-1000 בעלויות על רכבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/23 13:44 יד באב התשפג

רשם אלפי רכבים על בני משפחה - והעלים מס של מיליוני שקלים
רכבים ישנים, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

חסן מוחמד, תושב נוף הגליל, נעצר אתמול (ב') ושוחרר בתנאים מגבילים בחשד לאי דווח על הכנסות ממסחר ברכבים משומשים בהיקף מוערך של מיליוני שקלים. על פי החשד, החשוד השתמש בבני משפחתו לשם רישום של כ-1000 בעלויות על רכבים וייפויי כוח לקנייה ומכירה של רכבים ואף עשה שימוש בחשבונות בנק על שמם של בני משפחתו ובחברה שרשם על שם בתו על מנת להסוות את פעולותיו.

מעצרו בא במסגרת חקירה שמנהל בעניינו פקיד שומה חקירות חיפה והצפון. מהחקירה עולה כי מאז 2018 עוסק החשוד בקנייה ומכירה של רכבים משומשים, וכי הכנסותיו מגיעות לסכומים של מיליוני שקלים.

עוד עולה מהחקירה כי החשוד פעל במזיד ובערמה על מנת להתחמק מתשלום מס ולהסתיר את עיסוקו מרשויות המס. בין היתר, עשה זאת על ידי שימוש בחברה בשם ע. ע. טורעאן מוטורס בע"מ אותה רשם על שם בתו, תוך שהוא משתמש בתו הסחר של החברה על מנת לרשום על שמה רכבים וייפויי כוח לקניה ומכירה של רכבים. אתמול הובא החשוד בפני בית משפט השלום בחיפה ושוחרר בתנאים מגבילים. חקירתו נמשכת.