רכב צמוד והעלאה משמעותית בשכר: התנאים המפליגים שיקבלו ראשי המועצות הדתיות

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי מתכנן להעלות בעשרות אחוזים את השכר לראשי המועצות הדתיות | בנוסף, ראשי המועצות הדתיות יוכלו לקבל מהמשרד רכב צמוד במחירון של עד 180 אלף שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/23 12:18 יב באב התשפג

רכב צמוד והעלאה משמעותית בשכר: התנאים המפליגים שיקבלו ראשי המועצות הדתיות
השר מיכאל מלכיאלי , צילום: דוברות

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי מתכנן להעלות בעשרות אחוזים את השכר לראשי מועצות דתיות. בנוסף, ראשי המועצות הדתיות יוכלו לקבל רכב צמוד במחירון של עד 180 אלף שקלים. את ההחלטה הודיע השר מלכיאלי בחודש שעבר בכנס שמקיים המשרד לשירותי דת לכלל ראשי המועצות הדתיות בראשון לציון.

על פי ההחלטה, השכר של יושבי ראש המועצות הדתיות ביישובים שבהם פחות מ־5,000 תושבים יגדל מ־13,706 שקל בחודש לסכום שיכול להגיע עד 16 אלף בחודש. השכר של יושבי ראש ביישובים שבהם יש מעל 250,00 תושבים, יעלה מ-24,918 שקל בחודש לסכום של 29 אלף בחודש.

מלכיאלי: "הודות לשיתוף פעולה מלא בין דרעי עם סמוטריץ'"

כאמור, בנאום שנשא ביום עיון של המשרד לשירותי דת בחודש שעבר, ציין השר מלכיאלי כי בימים אלו נמצא גם ההסכם על שכר הבלניות וייתר עובדי המועצות הדתיות לקראת הישורת האחרונה של עדכון השכר באופן משמעותי. "הודות לשיתוף פעולה מלא בין יו"ר ש"ס אריה דרעי לשר האוצר בצלאל סמוטריץ", הסביר השר.

מועצה דתית, למועצה המצולמת אין קשר לנאמר בכתבה

מועצה דתית, למועצה המצולמת אין קשר לנאמר בכתבה צילום: Yaakov Cohen/Flash90

בכינוס, נאם גם מנכ"ל המשרד לשירותי דת, יהודה אבידן שהודה לשר מליכאלי ולשר סמוטריץ'. "זהו יום חג לראשי ועובדי המועצות הדתיות בישראל כאשר גם העוול בשכר הבלניות בדרך לתיקון של שנים, לא ייתכן כי עובדי הדת בישראל יהיו סרח עודף מברך את יו"ר ש"ס אריה דרעי, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' וידידי שר הדתות מיכאל מלכיאלי אשר פעלו במסירות לתיקון העוול".