שב"ח ניסה לחדור לארץ בתא המטען ונתפס

תושב שטחי יהודה ושומרון ללא אישורי כניסה לארץ ניסה להכנס לשטחי מדינת ישראל בתא מטען של רכב בגזרת עוטף ירושלים | החשודים נעצרו והועברו לחקירה במג"ב

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 28/07/23 09:23 י באב התשפג

שב"ח ניסה לחדור לארץ בתא המטען ונתפס
צילום: דוברות המשטרה

נתפס על חם: לוחמי משמר הגבול שפעלו אמש (ה') במעבר ענאתא שבגזרת עוטף ירושלים עצרו רכב לבדיקה.במהלך הבדיקה נהג הרכב טען בפני הלוחמים שתא המטען אינו נפתח, מה שהעלה את חשדם. הלוחמים עיכבו את הנהג והתעקשו על פתיחת תא המטען שבו נמצא חשוד תושב שטחי יהודה ושומרון שניסה להסתנן לתוך שטחי ירושלים. החשודים, תושב ירושלים בגיל 19, ותושב שטחי יהודה ושמרון בגיל 18 נעצרו והועברו לחקירה במג"ב עוטף ירושלים.

צפו בתיעוד:

צילום: דוברות המשטרה

174 שב"חים פלשתינים נתפסו במרכז הארץ

נזכיר כי יחידת הסיירות של משמר הגבול החלה לפעול במרכז הארץ לפני ארבעה חודשים, כחלק מפעילותן, פועלות הסיירות במרכזי הערים במקומות הומי אדם בכדי לשפר את המענה המבצעי ולהגביר את תחושת הביטחון בקרב האזרחים.

צילום: דוברות המשטרה

בפעילותם נתפסו על ידי כוחות משמר הגבול 174 שוהים בלתי חוקיים אשר הוחזרו לשטחים. בנוסף לכך, נעצר שוהה בלתי חוקי אשר נתפס עם כלי תקיפה בכליו והינו דרוש לחקירה בשירות הביטחון הכללי. החשוד, תושב עזה בשנות העשרים לחייו, נעצר והועבר להמשך חקירה בשירות הבטחון הכללי. בעקבות הפעילות המוצלחת, במשטרה מציינים כי פעילות זו מצטרפת לפעילות רחבה של החיל אותה מוביל מפקד מג"ב, ניצב בריק יצחק בכלל הארץ נגד עבירות השהייה הבלתי חוקית לישראל.