שריפה בהרי ירושלים: נפתחו הצירים שנחסמו

לאחר מספר שעות, נפתחו לתנועה כלל הצירים באזור השריפה בהרי ירושלים, סמוך לקיבוץ צובה | אין נפגעים בנפש, נגרם נזק לרכוש בקיבוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/23 19:12 ו באב התשפג

שריפה בהרי ירושלים: נפתחו הצירים שנחסמו
שריפה בקיבוץ צובה, צילום: דוברות המשטרה

 נפתחו לתנועה כלל הצירים באזור השריפה בהרי ירושלים: שריפת החורש פרצה סמוך ליישוב עין ראפה. כוחות משטרה של מחוז ירושלים וכבאות והצלה ירושלים, הוזעקו למקום והחלו לפנות מאנשים את קיבוץ צובה, פארק השעשועים "קיפצובה" הממוקם בסמוך למקום וקו ראשון של בתים ביישוב עין ראפה. לוחמי האש ממשיכים בפעולות לכיבוי האש מהקרקע וכוחות המשטרה עוסקים בפינוי האזרחים ומכווינים את התנועה.

שמונה מטוסי כיבוי

בעקבות השריפה, המשטרה סגרה את כביש 395 באזור הסטף לכיוון צובה והציבור מתבקש שלא להגיע לאזור עד לסיום הטיפול בשריפה, כאמור - הכבישים נפתחו לתנועה. שמוליק טפסר פרידמן מפקד מחוז ירושלים מסר, "השריפה פרצה סביב השעה 14:00 למקום הוזנקו למעלה מ50 צוותים ממחוז ירושלים וממחוזות שכנים, כמו כן 8 מטוסי כיבוי. בנוסף צוותים של משטרת ישראל, קק"ל , מתנדבים ורט"ג מסייעים ללוחמי האש".

צילום: דוברות משטרה

עוד אמר, "השריפה התפשטה באזור עין ראפה לבין צובה, אזור עם שטח טופוגרפי בעייתי עם הרבה מאוד צמחייה יבשה ומזג אוויר קיצון שמאופיין ברוחות חזקות. הגבנו בעוצמה לאירוע, זאת בעזרת הצוותים הקרקעיים של לוחמי האש, ובעזרת מטוסי טייסת אלעד", המפקד הדגישה כי יש שליטה על האירוע, אין נפגעים לנפש ונפגע מחסן.