שמתם לב? הלוגו החדש של הרשת החברתית

לוגו חדש לרשת החברתית שנמצאת בעין הסערה ובבעלות אין ההון הססגוני אילון מאסק. הבעלים רמז בתחילת השבוע על שינוי הלוגו והיום משתמשי טוויטר כבר שמו לב שהלוגו הרשמי של הרשת החברתית שונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/23 13:31 ו באב התשפג

שמתם לב? הלוגו החדש של הרשת החברתית
לוגו טוויטר החדש, צילום: טוויטר

האיש העשיר בעולם והבעלים החדש של רשת טוויטר אלון מאסק, רמז בתחילת השבוע על צעד דרמטי בנוגע לרשת החברתית טוויטר, מאסק, הודיע שהחברה תיפטר מהציפור המוכרת מהלוגו  של הרשת החברתית ותעבור ללוגו אחר, בציוץ שכתב בטוויטר ורמז על העניין כתב "בקרוב ניפרד ממותג הטוויטר ובהדרגה מכל הציפורים". 

אמש (א') שיתף מאסק פרסם סרטון קצר שבו מופיע הלוגו הנוכחי של טוויטר לזמן קצר ולאחר מכן מתחלף ב-X מהבהב. "אם לוגו מספיק טוב של X יעלה לרשת הלילה, אנחנו נעלה איתו ברחבי העולם מחר", כתב מאסק, בציוץ נוסף שפרסם בנושא העלה איל ההון ציוץ עם תו אחד בלבד  - "????"

כעת, הלוגו החדש נכנס רשמית לטוויטר  אחרי שגם הבעלים של החברה הגדיר אותו כתמונת הפרופיל של חשבון הטוויטר שלו והוא כמובן מופיע לכל באי הרשת החברתית בכניסתם לאתר.

כזכור, אילון מאסק רכש את הרשת החברתית לפני כ - 9 חודשים בסכום מטוורף של 44 מיליארד דולר, ומאז הרשת החברתית יודעת עליות ומורדות כאשר עובדי חברה רבים פוטרו והתפטרו מהחברה לאחר שעברה לבעלות מאסק.  

Threads

Threads צילום: shutterstock

לפני כשבועיים למאסק התפתחה מתחרה חדשה על אותו סוג פלטפורמה - ת'רדס, אותה הקים מארק צוקרברג מבעלי מטא הכוללת את פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם. 

מאסק מחזיק בתוכנית-אב גדולה ל-X כבר שנים. הוא רואה ב-X פלטפורמת-על שתאגד בתוכה סושיאל (טוויטר), תשלומים, AI ועוד. המטרה היא ליצור אקוסיסטם שכולל את כל הצרכים של המשתמשים, בדומה למגה-אפליקציות הסיניות.

החזון של מאסק מתחיל כעת לקבל צורה עם ההפיכה של המותג X לרשמי וההעלמה ההדרגתית של המותג טוויטר.