תושב תל אביב נעצר בחשד לרצח ושריפת גופה בבקעת הירדן

לפני כשבועיים נמצאה גופה שרופה במטעי תמרים בבקעת הירדן, כעת הותר לפרסום כי 48 שעות לאחר המעשה עצרה המשטרה חשוד ברצח. על פי החשד, תושב תל אביב בן 25, רצח את הקרבן באמצעות דקירות ולאחר מכן הצית את הגופה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/23 11:58 ו באב התשפג

תושב תל אביב נעצר בחשד לרצח ושריפת גופה בבקעת הירדן
אילוסטרציה, צילום: Yossi Aloni/Flash90

הותר לפרסום: היחידה המרכזית במחוז ש"י עצרה חשוד ברצח לאחר שנמצאה גופה שרופה במטעי תמרים בבקעת הירדן. כזכור, לפני כשבועיים בשעות הערב התקבל דיווח אודות מציאת גופה שרופה במטע תמרים בבקעת הירדן.

עם קבלת הדיווח הוזעקו למקום כוחות משטרה ושטרי מז"פ ונפתחה חקירה בחשד לרצח. עם תחילתה של החקירה מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי הטיל את חקירת האירוע על היחידה המרכזית של המחוז 

רס"ב יעקב ג'אנו מחוז שי צילום: דוברות המשטרה

החשוד, תושב תל אביב נעצר לאחר 48 שעות 

במשטרה אומרים כי פעולות חקירה מהירות ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים הביאו את בלשי וחוקרי היחידה להתחקות אחר חשוד ברצח ומעצרו תוך 48 שעות בלבד.החשוד ברצח תושב תל אביב בן 25 נעצר בתאריך 14.07 בביתו ומעצרו הוארך בבימ"ש השלום בירושלים.

שהו יחדיו לילה לפני האירוע בטבריה ולמחרת רצח אותו

מחקירת האירוע עולה בשלב זה כי החשוד והקורבן ככל הנראה שהו יחדיו לילה לפני האירוע בטבריה למחרת בבוקר נסעו ברכבו של החשוד לכיוון בקעת הירדן ובמהלך אותו היום על פי החשד נרצח הקורבן על ידי החשוד באמצעות דקירות ולאחר מכן על פי החשד הוצת במטרה לטשטש ראיות. הבוקר, הובא החשוד בשנית לבית המשפט השלום בירושלים ומעצרו הוארך עד ליום 03.08.23. כמו כן הורה השופט על איסור פרסום שמו של החשוד.

מקום מציאת הגופה

מקום מציאת הגופה צילום: דוברות משטרה

כזכור, לפני כשבועיים ישראלי אותר ללא רוח חיים במטע בבקעה כשסימני אלימות לגופו. האיזור הגיאוגרפי גרם לרבים לחשוב כי מדובר בפיגוע ולאחר שהופצו שמועות לפיהן מדובר בפיגוע טרור, התיר בית המשפט לפרסם כי העצור בחשד למעשה הוא אזרח ישראלי, יהודי.

החשד: רצח על רקע פלילי

בהודעה שפרסמה אז המשטרה נכתב: "בית משפט השלום בירושלים התיר היום לפרסם כי המשטרה חוקרת חשד לרצח בהמשך למציאת גופה במטעי התמרים בבקעת הירדן בשבוע שעבר. כמו כן התיר לפרסם כי חשוד יהודי נעצר בחשד לרצח של גבר יהודי על רקע פלילי. שאר הפרטים לרבות פרטי החשוד והקורבן עדיין אסורים בפרסום, כמו יתר פרטי החקירה".

בימים האחרונים פורסמו שמועות רבות ברשת בנוגע לאירוע הקשה, שמועות שכללו גם תיאורים על פיגוע טרור כביכול שהתרחש. אחת הסיבות לכך היא מיקום הגופה והמצב בו מצאו אותה חוקרי המשטרה שהוזעקו למקום.