נתניהו עבר בהצלחה השתלת קוצב לב: "מרגיש מצוין"

הרופאים שטיפלו בראש הממשלה נתניהו עדכנו במצבו הבריאותי שלו לאחר שעבר הלילה הליך להשתלת קוצב לב: "הוא לא נמצא במצב מסכן חיים והוא מרגיש מצוין וחוזר לשגרתו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/23 09:03 ה באב התשפג

נתניהו עבר בהצלחה השתלת קוצב לב: "מרגיש מצוין"
צילום: דוברות שיבא

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הלילה (שבת) הליך להשתלת קוצב לב בבית החולים "שיבא- תל השומר", זאת לאחר שבשבוע שעבר אושפז ללילה בבית החולים בעקבות מה שדווח בהתחלה כהתייבשות.  פרופ' רועי בינרט מנהל המכון להפרעות קצב בשיבא ופרופ' איל נוף מנהל שירות אלקטרופיזיולוגיה פולשנית בשיבא עדכנו במצבו ומסרו כי נתניהו יישאר להשגחה במחלקה הקרדיולוגית.

"ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע למרכז הרפואי שיבא אתמול בשעות הלילה. מכיוון שזיהו במנטר התת עורי שהשתלנו בגופו שבוע קודם לכן, הפרעת קצב זמנית שארעה במהלך מוצאי שבת – זו הסיבה שהזמנו את ראש הממשלה בדחיפות לבית החולים כדי לעבור הליך של קוצב לב. ההשתלה עברה בצורה חלקה ללא כל סיבוכים, הוא לא נמצא במצב מסכן חיים, הוא מרגיש מצוין וחוזר לשגרתו", מסרו הרופאים.

צילום: דוברות שיבא

צילום: Tomer Neuberg/Flash90

נתניהו בתל השומר לפני ההליך הרפואי: "הניסיונות להגיע להסכמה רחבה נמשכים גם כעת"

בסרטון שפרסם כשעתיים קודם לכן, אמר נתניהו כי כבר מחר אחר הצהריים הוא צפוי להשתחרר מבית החולים  ואז יגיע לכנסת להצבעה על צמצום עילת הסבירות. לדבריו, "הניסיונות להגיע להסכמה רחבה נמשכים גם כעת".

בתוך כך, משאל טלפוני לילי אישרו שרי הממשלה כי מי שימלא את מקומו של נצניהו יהיה שר המשפטים יריב לוין, בנוסף, ישיבת הממשלה שתוכננה למחר בבוקר צפויה להידחות.