"כדי לחסוך עלויות": שיפור בתהליך הרישום למבחני הרבנות הראשית

מבחני הרבנות נפתחו היום בהצלחה בבנייני האומה בירושלים, כאשר ייבחנו בסך הכל כ - 2,800 נבחנים בנושאי הרבנות והדיינות השונים. "מוכיחים שוב את האמון הגדול והרחב של הציבור בתעודת ההסמכה של הרבנות הראשית לישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/23 15:17 א באב התשפג

"כדי לחסוך עלויות": שיפור בתהליך הרישום למבחני הרבנות הראשית
נבחנים חדשים , צילום: הרבנות הראשית לישראל

הפעימה הראשונה של מבחני הרבנות בירושלים נערכה היום (ד') עם 1,300 נבחנים, כאשר במשך שלושת הימים הקרובים ייבחנו כ- 2,800 נבחנים. מנכ"ל הרבנות הראשית יהודה כהן הגיע לבנייני האומה כדי לעקוב מקרוב אחר הפעילות, והדגיש לנבחנים את החשיבות של שמירה על טוהר הבחינות. 

מערכות מחשוב חדשות במבחני הרבנות הראשית 

החל ממועד הבחינות הנוכחי, בפעילותו הרבה של מנכ"ל הרבנות יהודה כהן ובהנחייתם של הרבנים הראשים לישראל והשר לשירותי דת ח"כ מיכאל מלכיאלי, מתבצע הרישום ותפעול הבחינות של הרבנות על ידי מחלקת הבחינות, המחשוב והתקציבים של הרבנות הראשית. כל זאת במטרה לחסוך את עלויות אגרת הבחינות המוטלות על הנבחנים אברכים ותלמידי הישיבות בני התורה, תוך שיפורים משמעותים שהוכנסו לטובת הנבחנים הכוללים מערכות מחשוב חדשות, וקיום הבחינות באולמות גדולים ומרווחים כדוגמת בנייני האומה בירושלים.

נבחנים חדשים

נבחנים חדשים צילום: הרבנות הראשית לישראל

המקום בו ניתן לראות את האחדות בין המגזרים והעדות הם מבחני הרבנות הראשית

מנכ"ל הרבנות הראשית יהודה כהן הוסיף: "בפעילות מאומצת פעלנו לשפר את השירות עבור הנבחנים שיפור משמעותי, תוך שמירה על עלויות הבחינה הקיימות. המקום בו ניתן לראות את האחדות בין המגזרים והעדות הם מבחני הרבנות הראשית, כמות הנבחנים הגדולה, מוכיחים שוב את האמון הגדול והרחב של הציבור בתעודת ההסמכה של הרבנות הראשית לישראל, במטרה לכבד ולהקל על הנבחנים פעלנו לחזור ולקיים את הבחינות באולמי בנייני האומה המרווחים והמפוארים תוך שמירה על העלויות כבעבר. אני מאחל לנבחנים בהצלחה ושיזכו להרבות תורה וכבוד שמיים".