פגעה בראשו באמצעות דגל ישראל: מפגינה נאשמת בתקיפת השר דיכטר

כתב אישום הוגש נגד מפגין ומפגינה שתקפו את שר החקלאות אבי דיכטר ואת ראש מערך האבטחה שלו בעת שיצאו מאירוע של משרד החקלאות שהתקיים בחודש מרץ האחרון

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 17/07/23 18:45 כח בתמוז התשפג

פגעה בראשו באמצעות דגל ישראל: מפגינה נאשמת בתקיפת השר דיכטר
צילום: מאבק נגד ההפיכה המשטרית

פגעה בראשו באמצעות דגל ישראל: כתב אישום הוגש היום (ב') לבית משפט השלום בפתח תקווה נגד אפרת מרמור משוהם ורוני דניאל מאור יהודה לאחר שתקפו את שר החקלאות אבי דיכטר ואת ראש מערך האבטחה שלו בעת שיצאו מאירוע של משרד החקלאות שהתקיים בחודש מרץ האחרון.

התיעוד בו הותקף דיכטר:

צילום: מאבק נגד ההפיכה המשטרית

על פי כתב האישום, במהלך מחאה נגד הרפורמה המשפטית ב"איירפורט סיטי", התאספו עשרות מפגינים סביב רכבו של השר דיכטר. הנאשם, בעט הנאשם ברכבו של השר דיכטר ונשך את ראש האבטחה שלו. בהמשך נצמדה הנאשמת לגדר, הניפה דגל ישראל לעבר השר והכתה אותו בראשו.

"מותר להפגין - אסור לנקוט בשום סוג של אלימות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את התקיפה. "מגנה בכל תוקף את תקיפתו של השר אבי דיכטר בידי פעילת שמאל, ודורש מראשי האופוזיציה להפסיק מייד את האנרכיה, האלימות וההסתה כלפי נבחרי ציבור. אני דורש מהמשטרה והפרקליטות לפעול מייד ובתקיפות נגד כל מי שמרים את ידו על נבחרי ציבור - לפני שיהיה מאוחר מדי".

"נתניהו לא יהיה ראש הליכוד לנצח". דיכטר ונתניהו

"נתניהו לא יהיה ראש הליכוד לנצח". דיכטר ונתניהו צילום: Miriam Alster/Flash90

ניר ברקת שאמור היה גם הוא לקחת חלק בכנס, גינה את המקרה. "אלימות היא הסכנה הגדולה ביותר לדמוקרטיה. אני קורא לראשי האופוזיציה לגנות את האלימות ולצאת נגד כל ביטוי של אלימות. המצב עלול להגיע לשפיכות דמים. מותר להפגין - אסור לנקוט בשום סוג של אלימות".