המלון הירושלמי נבחר לאחד מ-5 המלונות הטובים בצפון אפריקה ובמזרח התיכון

המלון הירושלמי נבחר לאחד מתוך חמשת המלונות הטובים בצפון אפריקה והמזרח התיכון לשנת 2023, באשר קיבל את הציון 92.80 מתוך 100, זוהי הזכייה הרביעית של המלון במגזין היוקרתי

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/23 14:17 כד בתמוז התשפג

המלון הירושלמי נבחר לאחד מ-5 המלונות הטובים בצפון אפריקה ובמזרח התיכון
מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, צילום: עמית גירון

מגזין התיירות היוקרתי Travel + Leisure פרסם את רשימת חמשת המלונות הטובים בצפון אפריקה והמזרח התיכון לשנת 2023, ומלון וולדורף אסטוריה ירושלים נבחר כאחד מהם. זוהי הזכייה הרביעית של המלון הישראלי במגזין היוקרתי, לאחר שזכה גם בשנים 2018, 2017 ו-2020.

זכייה רביעית של המלון במגזין היוקרתי

הסקר השנתי של Travel + Leisure נערך בקרב כ-165,000 קוראי המגזין, אשר דירגו כ-8,500 נכסים ייחודיים (מלונות, ערים, חברות שייט וכו'). המדרגים העניקו למלון וולדורף אסטוריה ירושלים את הציון 92.80 מתוך 100, והוא זכה בפרסים על השירות, המיקום, החדרים, האוכל והאווירה.

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים צילום: עמית גירון

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים ממוקם במרכז העיר, בסמוך לכותל המערבי ולמרכזי העסקים של ירושלים. המלון מציע חדרים מפוארים, בריכה חיצונית, מרכז ספא, מסעדות שף ועוד.

 

הזכייה של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים היא עדות להצלחתו של המלון ולפופולריות שלו בקרב תיירים מכל העולם. המלון מציע חווית אירוח יוצאת דופן, המציעה את הטוב מכל העולמות: מיקום מושלם, שירות מעולה ואווירה ייחודית.

אבנר און, מנכ"ל וולדורף אסטוריה ירושלים הגיב לזכייה הנוספת: "כבוד גדול למלון וולדורף אסטוריה ירושלים ולעובדיו על הבחירה בו כאחד מחמשת המלונות הטובים באפריקה הצפונית והמזרח התיכון" והוסיף,  "אני בטוח שהזכייה שלנו תמשיך לעשות הדים בעולם ותביא עוד תיירים לישראל שאוהבים להתארח ברשתות בינלאומיות ולקבל איכות ושרות מהמעולים הקיימים בעולם". 

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים צילום: עמית גירון

מלון וולדורף אסטוריה נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון פאלאס בירושלים ונחשב לאחד הפרויקטים המלונאים היקרים ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא יוקרתי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.