בתוך כלוב בדירה במרכז: זה מה שהתגלה בחיפוש שגרתי אחר סמים

בלשי המשטרה הגיעו לדירה ברמת גן במטרה לחפש סמים, והופתעו למה שהתגלה להם בתוך הדירה: ציפור בר מוגנת - בתוך כלוב. פקח מטעם רשות הטבע והגנים הגיע למקום והחרים את הציפור

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/23 09:29 כד בתמוז התשפג

בתוך כלוב בדירה במרכז: זה מה שהתגלה בחיפוש שגרתי אחר סמים
השוטרים באו לחפש סמים- מצאו חיית בר מוגנת, צילום: דוברות משטרה

השוטרים באו לחפש סמים- מצאו חיית בר מוגנת: בלשי תחנת בני ברק-רמת גן ולוחמי היס"מ של מחוז תל אביב ערכו אתמול צו חיפוש של בית משפט בדירה ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן. במהלך החיפוש בדירה איתרו השוטרים עוף דורס מסוג "בז" אשר הוחזק בכלוב במקום. השוטרים זימנו לדירה פקח מטעם רשות הטבע והגנים אשר תחקר את החשוד בן 30, תושב רמת גן במקום והחרים את הציפור. 

תושב השומרון צד וסחר בצבאים

לפני כחודש תושב השומרון כבן 40 שעסק בסחר וציד של צבאים נידון ל-5 חודשי מאסר בפועל ותנאי 10 חודשי מאסר ל-5 שנים, בנוסף קנס של 5,000 שקלים על סחר וציד של צבאים. האזרח מוכר לכוחות הביטחון אחרי שריצה 14 שנות מאסר על ירי על כוחות הביטחון, עסק בסחר של עופרים למטרת רווח.

החשוד נחשב ציר מרכזי ובזכות ידיעות מודיעיניות שהגיעו אל היחידה למלחמה בציד הלא חוקי ביהודה ושומרון (יל"ב) והובילו לשיתוף פעולה עם גורמי ביטחון וכניסה אל בית החשוד, נתפסו 4 עופרים כבני חודש וכן מלכודות רגל, בעקבות חקירתו עלה החשד כי הנ"ל סחר וצד במעל 25 צבאים.