יצאו מכלל סכנה: שיפור ניכר במצבן של 2 הפצועות מהפיגוע בת"א

בית החולים איכילוב מעדכן כי חל שיפור ניכר במצבן של שתי הנשים שנפצעו באורח קשה מאוד בפיגוע הדריסה בתל אביב | טיפולן יימשך בשבועות הקרובים

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 09/07/23 08:59 כ בתמוז התשפג

יצאו מכלל סכנה: שיפור ניכר במצבן של 2 הפצועות מהפיגוע בת"א
זירת הפיגוע בתל אביב, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

יצאו מכלל סכנה: בפיגוע דריסה ב"נאות אפקה" שאירע בשבוע שעבר בתל אביב נפצעו תשעה אזרחים, ביניהם שתי נשים שנפצעו באורח קשה מאוד. בתוך כך, בית החולים איכילוב מעדכן הבוקר (א') כי חל שיפור ניכר במצבן של שתי הנשים. על פי העדכון, שתיהן יצאו מכלל סכנה, בהכרה מלאה, נושמות עצמאית ובמצב יציב. טיפולן יימשך בשבועות הקרובים.

הפיגוע בתל אביב

הפיגוע בתל אביב צילום: Miriam Alster/Flash90

הבקשה של הפצוע בפיגוע מהאזרחים - "תעזרו לי למצוא"

בין הפצועים שאושפזו בבית החולים איכילוב הוא שניר ויטנברג, בן 26 ותושב רמת גן. שניר, שנפצע באורח בינוני בפיגוע שיחזר את רגעי האימה. "נפגעתי מרכב ושמעתי רק צעקות", סיפר שניר, "אני לא זוכר מה היה מסביב זוכר רק את הטיפול המסור אצל הפראמדיקים. נפצעתי ויש לי שברים בכל הגוף. בירך בצד שקרוב לברך. שבר פתוח, ואחרי הניתוח עברתי למצב קל-בינוני. אני מבקש עזרה מהתושבים למצוא את הפלאפון שלי שהלך לאיבוד".

הפצוע מהפיגוע משחזר: "שמעתי רעש וצעקות" (דוברות איכילוב):

נציין כי ביום רביעי האחרון בית החולים בלינסון עדכן כי חל שיפור במצבם של הפצועים שאושפזו אצלם. אחד הפצועים, גבר בן 66 שנפצע באורח קל עם פגיעות בפנים, שוחרר הלילה לביתו. בבילינסון נותרו שני פצועים מאושפזים: גבר בן 30 במצב בינוני עם דקירה בבטן, אשר נותח והועבר למחלקה כירורגית, וגבר בן 76 במצב בינוני עם דקירה בחזה, שנמצא בטיפול נמרץ.