הפגנות מול בתי חברי הקואליציה: שפי פז נעצרה בדרום תל אביב

מפגינים רבים נגד הרפורמה המשפטית הגיעו למחאות מול בתיהם של חברי הקואליציה ברחבי הארץ | ליד ביתו של השר וסרלאוף התקיימה מחאה של פעלי שמאל, ומולה התקיימה מחאת פעילי ימין שבה נעצרה שפי פז

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/07/23 20:13 יז בתמוז התשפג

הפגנות מול בתי חברי הקואליציה: שפי פז נעצרה בדרום תל אביב
שפי פז נעצרת | , צילום: צילום מסך

לילה סוער של הפגנות הסתיים לפנות בוקר, והערב (ה') מפגינים רבים נגד הרפורמה המשפטית הגיעו למחאות מול בתיהם של חברי הקואליציה ברחבי הארץ. בין השאר הגיעו המפגינים לבתיהם של גילה גמליאל, יריב לוין, יואב גלנט, אבי דיכטר, ניר ברקת, יולי אדלשטיין, מיקי זוהר יצחק וסרלאוף, דוד ביטן, משה סעדה, משה ארבל, צביקה פוגל, בועז ביסמוט, עמיחי שיקלי, אמיר אוחנה, חנוך מילביצקי ואופיר אקוניס.

"תהיו ציונים - אל תהיו משת"פים של דיקטטורה"

מארגני המחאה תקפו את חברי הכנסת מהקואליציה: "מנזר השתקנים בקואליציה הם משת"פים של הדיקטטורה, הם יכולים ברגע אחד לבלום את הרס המדינה וערכי מגילת העצמאות. ההצבעה ביום שני תביא להרס מוחלט של הפרויקט הציוני, תוביל לקריסת הכלכלה ופגיעה אנושה בצבא העם. אנו קוראים לאותם חברי כנסת, תהיו ציונים - אל תהיו משת"פים של דיקטטורה".

הפגנות "ליל המשת"פים|

הפגנות "ליל המשת"פים | צילום: ללא

שפי פז נעצרה מחוץ לביתו של השר וסרלאוף

מחוץ לביתו של שר הנגב והגליל, יצחק וסרלאוף, נערכת כאמור אחת מההפגנות הערב. פעילת  הימין הוותיקה, שפי פז, נעצרה על ידי המשטרה לאחר שהגיעה להפגנת נגד מול פעילי השמאל שהפגינו מחוץ לביתו של וסרלאוף. 

מהחזית לשחרור דרום תל אביב נמסר: "משטרת מחוז תל אביב בצלמו ובדמותו של האנרכיסט הניצב עמי אשד שאתמול הבעיר את העיר - עוצרת את שפי פז בהפגנת השמאל מול ביתו של השר וסרלאוף. לא שציפינו אבל הנה שוב ההוכחה הברורה שהאכיפה הבררנית הפושעת כאן - ובגדול".

ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך הפגנה מול ביתו הפרטי של שר הנגב והגליל נעצרו  שני חשודים, אחד בחשד להפרת הסדר והשני בחשד לתקיפת שוטר"

המחאה מחוץ לביתו של וסרלאוף |

המחאה מחוץ לביתו של וסרלאוף | צילום: דוברות השר יצחק וסרלאוף