שוטר תנועה החמיא לנהגת ואיים: בואי לפגוש אותי - או שתקבלי דו"ח

במסגרת תפקידו של שוטר תנועה, הוא עיכב את המתלוננת בעודה נוסעת ברכבה בחשד כי ביצעה עבירה. בעודו בודק את פרטיה במערכות המשטרתיות, אמר לה שהיא יפה והחמיא לה על צבע הציפורניים

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/23 11:35 יז בתמוז התשפג

שוטר תנועה החמיא לנהגת ואיים: בואי לפגוש אותי - או שתקבלי דו"ח
ניידת משטרה. ארכיון, צילום: shutterstock

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד שוטר התנועה חוסאם נסר אלדין, וזאת לאחר שהטריד נהגת שעוכבה על ידו לבדיקה ואיים על בעלה.

החמיא לה על צבע הציפורניים

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיון דוק ונחקר על ידי צוות חוף במחלקה לחקירות שוטרים, במסגרת תפקידו של הנאשם, שוטר תנועה במרחב גליל, עיכב את המתלוננת בעודה נוסעת ברכבה בחשד כי ביצעה עבירת תנועה. בעודו בודק את פרטיה במערכות המשטרתיות, אמר לה שהיא יפה, החמיא לה על צבע הציפורניים ואמר לה כי הוא יחכה לה בהמשך היום באותו המקום ואם לא תשוב לפגוש בו, אז ייתן לה דו"ח תנועה.

התקשר מטלפון חסום וחיכה לה בתחנת דלק

לאחר שעזבה המתלוננת את המקום התקשר אליה הנאשם מטלפון חסום, לא הזדהה בפניה בשמו או תפקידו ואמר לה כי הוא מחכה לה בתחנת דלק הקרובה. אז ניתקה המתלוננת את השיחה ולא ענתה עוד לשיחותיו. בהמשך שב והתקשר אליה הנאשם במספר הזדמנויות מהטלפון האישי שלו והמתלוננת לא ענתה לאף שיחה. מספר חודשים לאחר מכן, בעודו בתפקיד, הבחין הנאשם במתלוננת בעודה נוסעת ברכבה וכרז לה לעצור באמצעות מערכת הכריזה של הניידת.

המתלוננת זיהתה כי מדובר בנאשם ולא נענתה לקריאותיו. בשלב זה התקשרה לבעלה, סיפרה לו כי הנאשם שב ומטריד אותה והוא החל בנסיעה לכיוונה. עם הגעת בעלה למקום, ולאחר שהבין כי מדובר בנאשם, התעמת הבעל עם הנאשם על כך כי הוא הטריד את אשתו. בתגובה, איים עליו הנאשם ואמר לו, בין היתר, "תזכור את פניי", בעודו מניח את ידו על נשקו האישי. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הטרדה באמצעות מתקן בזק, שימוש לרעה בכוח המשרה ואיומים.