מחכים לדרכון החדש? כך הוא יגיע אליכם

רשות האוכלוסין וההגירה הודיעה כי החל מיום ראשון הקרוב, יועברו הדרכונים לבית האזרחים באמצעות חברת ההפצה HFD, על ידי נקודות חלוקה הפרושות ברחבי הארץ

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 29/06/23 11:25 י בתמוז התשפג

מחכים לדרכון החדש? כך הוא יגיע אליכם
דרכונים , צילום: Nati Shohat/Flash90

לפני מספר שבועות יצא לדרך מבצע "מרתון דרכון", שאפשר לאזרחים להנפיק דרכון ביומטרי ללא תור בארבע לשכות של רשות האוכלוסין הגדולות בארץ: ירושלים, תל אביב, באר שבע וחיפה, בנוסף לעמדה מיוחדת בבני ברק. היום (ה') הוא היום האחרון למבצע "מרתון לדרכון" וברשות האוכלוסין וההגירה נערכים לחלוקת מאות אלפי הדרכונים שהונפקו לאזרחים. 

על מנת לייעל את החלוקה וכדי שהדרכונים יגיעו מהר לאזרחים, רשות האוכלוסין וההגירה הודיעה היום (ה') כי החל מיום ראשון הקרוב, יועברו הדרכונים לבית האזרחים באמצעות חברת ההפצה HFD, על ידי נקודות חלוקה הפרושים ברחבי הארץ, זאת במקום סניפי הדואר כפי שנעשה עד כה.

כך תתבצע חלוקת הדרכונים

  • הגשת הבקשה לדרכון בלשכת רשות האוכלוסין
  • קבלת הודעת SMS על כך שהבקשה לדרכון התקבלה 
  • קבלת  הודעת SMS נוספת מחברת ההפצה עם פרטי נקודת החלוקה הנוחה ביותר. 

שר הפנים משה ארבל קורא לאזרחים ללכת ולהוציא דרכון צילום: חדשות כיפה

שימו לב! היום (ה') הוא האחרון למבצע "מרתון דרכון"

כאמור, היום (ה') הוא היום האחרון במבצע "מרתון לדרכון" מתחילת פרויקט מרתון לדרכון ב-14/05/23, יותר מ-400 אלף תושבים נגשו ללשכות לחדש או להנפיק דרכון. המבצע שהוארך בשבועיים עד לסוף יוני, הוגדר כהצלחה הוא אחד המהלכים היותר אהודים של השר מש"ס - משה ארבל,  שזכה למחמאות מכל קצוות הקשת הפוליטית.

צילום: Yossi Aloni/Flash90