שבר לאשתו את הלסת: הצהרת תובע נגד תושב קריית ארבע

מחקירת האירוע עולה כי החשוד שככל הנראה היה בגילופין, תקף את אשתו בביתם בקריית ארבע ולאחר שברחה מהבית לחנות סמוכה, הגיע למקום והמשיך להכות אותה באגרופים עד שגרם לה לשבר בלסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/23 13:17 ט בתמוז התשפג

שבר לאשתו את הלסת: הצהרת תובע נגד תושב קריית ארבע
מעצר, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

בתום חקירת המשטרה, הוגשה היום (ד') הצהרת תובע נגד תושב קריית ארבע בן 40 שתקף את אשתו באלימות קשה וגרם לה לחבלה חמורה. כזכור, בשבוע שעבר התקבל במשטרה דיווח ממודיע על כך שגבר מכה את אשתו בבית עסק בקריית ארבע. עפ"י גורמי רפואה, הקורבן נפצעה באורח קשה ופונתה לקבלת טיפול רפואי. 

שוטרי תחנת חברון שהגיעו למקום, איתרו את החשוד בביתו והוא נעצר לחקירה. בהמשך הוארך מעצרו של החשוד בבית המשפט. מחקירת האירוע עולה כי החשוד שככל הנראה היה בגילופין, תקף את אשתו בביתם בקריית ארבע ולאחר שברחה מהבית לחנות סמוכה, הגיע למקום והמשיך להכות אותה באגרופים עד שגרם לה לשבר בלסת. היום עם סיום חקירת המשטרה, הגישה פרקליטות מחוז ירושלים לבית המשפט הצהרת תובע כנגד החשוד על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים וכן בקשה להארכת מעצרו.

הגיע שיכור לבית ואיים לדקור את אשתו בסכין 

מפרטי המקרה עולה כי הנאשם הגיע לביתו כשהוא שיכור וכאשר בת זוגו והילדים נמצאים בבית, אחרי הגעתו של הנאשם התפתח דין ודברים בינו לבין המתלוננת בסיומן ברחה המתלוננת לחדר הילדים נעלה את עצמה שם, הנאשם לא התייאש ובעט בדלת עד שהצליח להוציא אותה ממקומה כשהיא נופלת על המתלוננת, בשלב זה המתלוננת הודיעה לנאשם כי היא תזמין עליו משטרה, בתגובה הלך הנאשם למטבח וחזר לחדר הילדים עם סכין בעלת להב של 20 ס"מ, הניף את הסכין ואיים על המתלוננת כי ידקור אותה.

המתלוננת ברחה לחדר הילדים ונעלה, הנאשם שבר עליה את הדלת

המתלוננת חייגה למשטרה , ובעוד בת זוגו בטלפון עם מוקדנית המשטרה, הנאשם הלך לסלון והתיישב בספה. במהלך השיחה של המתלוננת עם מוקד 100 הדריכה המוקדנית את האישה לצאת מהבית באופן בטוח, המתלוננת דילגה למרפסת של השכנים וניצלה, בעוד ניידת משטרה שהגיע לאזור עצרה את הנאשם.