סטרוק חגגה עם היישובים: "אתם מקיימים את נס תחיית המתים"

שרת ההתיישבות השתתפה היום בטקס מיוחד שהתקיים ביישוב אדורה, בטקס חגגה השרה את אישור 500 יחידות הדיור שייבנו בתלם-אדורה. השרה סטרוק: "תצלמו טוב את הרגע הזה אתם עשיתם היסטוריה''

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/23 18:31 ח בתמוז התשפג

סטרוק חגגה עם היישובים: "אתם מקיימים את נס תחיית המתים"
אורית סטרוק בטקס, צילום: יצחק וויס

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק השתתפה בטקס ברמת כוסית וחגיגות אישורי הבנייה בתב"ע החדשה שהופקדה השבוע בועדת התכנון העליונה, בישובים תלם ואדורה השייכים למועצה האזורית דרום הר חברון, הטקס המיוחד, התקיים ברחבה  הספרייה ששופצה על ידי המועצה האזורית לטובת קיום של פעילויות לישוב.

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק אמרה בהתרגשות בטקס: "אתם נמצאים כאן עם כ''כ הרבה ילדים וכל כך הרבה רצון ואחדות מאוד מיוחדת שיש בשתי היישובים האלה, בתלם ובאדורה. אחדות סביב הרעיון של חיזוק ההתיישבות באיזור הזה, בסיס החזון להקים כאן ביחד יישוב אחד גדול ולהציב כאן עובדות היסטוריות בשטח".

אורית סטרוק בטקס ביישוב אדורה צילום: יצחק וויס

סטרוק: "תצלמו טוב את הרגע הזה"

סטרוק הוסיפה, "אני מציעה להורים, תצלמו טוב את הרגע הזה ואת  הילדים שלכם כדי שבעוד 10 שנים תוכלו להגיד להם ''ילדים, אתם עשיתם היסטוריה'' והאמת שגם אתם ההורים עשיתם היסטוריה. כי באתם לכאן למקום שכמעט ואיבדנו אותו ואתם החלטתם שאתם מקיימים את נס תחיית המתים לשטח האסטרטגי הזה, הקמתם אותו לתחייה. וזה למרות כל המחשוב של אויבנו שחשבו שהמקום הזה הולך למות ואתם באמת החייאתם אותו, ובעז''ה הוא ימשיך ויפרח ויגדל. 

"מדינת ישראל וממשלת ישראל מאחוריכם ב100% ואתם רק תמשיכו קדימה"

לבסוף אמרה השרה, "כשחשבנו איפה לאשר אלפי יחידות דיור האיזור הזה היה מבחינתנו בעדיפות ראשונה כי הבנו את האסטרטגיה של המקום הזה. ותדעו שמדינת ישראל וממשלת ישראל מאחוריכם ב100% ואתם רק תמשיכו קדימה. שיהיה לכם בהצלחה!"

יושבי ראש היישובים אדורה ותלם מרדכי וידל וישי קליין אמרו בטקס: "בשנת הארבעים לאדורה ותלם אנו זוכים לצאת לדרך חדשה, התב"ע החדשה תאפשר לממש את חזון חיבור היישובים וביסוס גוש התישבות חדש. להעמיק שורשים להפריח ולהצמיח קהילה גדולה וחזקה במרחב חוצה יהודה בואכה חברון כנגד כל הקמים עלינו לרעה".