הפצוע הקשה מעלי שוחרר לביתו: "הרגשנו את החיבוק של עם ישראל"

ערן טובולסקי שנפצע קשה בפיגוע הירי בעלי שוחרר לביתו לאחר ניתוח חירום שעבר בבית החולים | בני משפחתו: "עברו עלינו ימים לא קלים, וברוך ה' אנחנו משתחררים לבית כשהמצב של הבן שלנו טוב יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/23 14:54 ח בתמוז התשפג

הפצוע הקשה מעלי שוחרר לביתו: "הרגשנו את החיבוק של עם ישראל"
פצוע הפיגוע שוחרר לביתו, צילום: שערי צדק

שבוע לאחר שנפצע קשה בפיגוע הירי בעלי, שוחרר הבוקר (ג') ערן טובולסקי מהמרכז הרפואי שערי צדק לביתו ערן טובולסקי כבן ה-20 הגיע לשערי צדק עם פציעות ירי קשות בפלג גופו העליון, והוכנס לניתוח חירום מידי.

לאחר הניתוח הועבר למחלקת ההתאוששות ולאחריה למחלקה הכירורגית להמשך ההתאוששות והבוקר שוחרר לביתו במצב טוב. אמש ביקר את ערן הרב הפוסק של בית החולים, הרב אשר וויס והתעניין בשלומו. הרב וייס בירך את ערן ורשם את שמו להחלמה ורפואה שלמה.

"רגשנו את החיבוק העוטף של כל עם ישראל"

אלון שורץ מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק: "ערן הגיע אלינו לאחר שספג פציעת ירי קשה. אני שמח שהניתוח עבר בהצלחה, ומודה לכל הצוות הרפואי שלקח חלק בטיפול". עוד אמר: "ערן כעת במצב טוב יותר, מתאושש, ולשמחתנו משוחרר לביתו להמשך החלמה. אני וכל הצוות הרפואי מאחלים לו המשך החלמה טובה ובריאות".

זירת הפיגוע בעלי

זירת הפיגוע בעלי צילום: פלאש 90

הוריו של ערן, נעמה ואבי טובולסקי משתפים: "עברו עלינו ימים לא קלים, וברוך ה' אנחנו משתחררים לבית כשהמצב של הבן שלנו טוב יותר. אנחנו מודים מקרב לב לצוות המקצועי המסור שטיפל בערן בחמלה ומקצועיות. אנחנו מודים לכל המתפללים לשלומו של ערן, היו תפילות רבות, הפרשות חלה, הרגשנו את החיבוק העוטף של כל עם ישראל". הוריו הסבירו כי "עוד נכונה לנו דרך ואנחנו מתפללים להמשך החלמתו של ערן והמשך החלמה לכל הפצועים מהפיגועים הקשים בתקופה האחרונה. אנחנו מוסרים תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפללים שלא ידעו עוד צער".