בשל תקלה בדואר - העמותה הפסידה עשרות תרומות

עמותת זיכרון מנחם הופתעה לקבל צ'קים עם תרומות באיחור של חודשים רבים - וגילתה שפג תוקפם ולא ניתן יותר לפדותם. הסיבה: תקלה בדואר ישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/23 11:57 ח בתמוז התשפג

בשל תקלה בדואר - העמותה הפסידה עשרות תרומות
דואר ישראל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עמותת זיכרון מנחם מלווה ותומכת בילדים ונוער חולי סרטן ובבני משפחותיהם כבר שלושה עשורים, מפעילה מרכז יום לחולים, מרכז אירוח למשפחות, תוכניות להשלמת לימודים ומחנות נופש שנתיים ועוד - כל אלו מתאפשרים בזכות תרומות, שחלקן מגיעות גם באמצעות הדואר. בתוך כך, תקלה חמורה בשירות הדואר הובילה להפסד של תרומות רבות לעמותה.

הצ'קים הגיעו באיחור - ולא ניתן היה לפדות את התרומות

כאמור, תקלה חמורה אירעה בהעברת פריטי דואר לעמותת זיכרון מנחם, לאחר שהועברה לסניף דואר אחר בשל סגירת הסניף הקודם אליו השתייכה. כתוצאה מכך התעכבה קבלתם של צ'קים לעמותה בחודשים ארוכים - מצב שהוביל לכך שאת חלק מהצ'קים שנשלחו על ידי תורמים - כבר לא ניתן היה לפדות, כך פורסם ב- ynet.

מירי ארנטל, מייסדת העמותה

מירי ארנטל, מייסדת העמותה צילום: Yonatan Sindel

התקלה התגלתה כאשר בשבועות האחרונים התקבלו בעמותה יותר מ- 20 מעטפות עם צ'קים שנשלחו על ידי תורמים - שלמרבה ההפתעה נשלחו לפני זמן רב ופג תוקף זמן הפדיון שלהם. לא רק זאת, אלא גם תרומות שיער שנועדו ליצירת פאות עבור החולים, הגיעו באיחור של חודשים. 

בריאיון ל-ynet סיפרו בעמותה שלתקלה יש השלכות מתגלגלות, ותורמים שראו שתרומותיהם לא הופקדו הפסיקו לשלוח תרומות קבועות, כיוון שחשבו שהעמותה מזלזלת בתרומתם. בדואר ישראל לקחו אחריות והודיעו כי יפיקו לקחים מהאירוע.