בשורה לקהל הדתי: ההודעה של הנהלת הכינרת לקראת "בין הזמנים"

איגוד ערים כנרת הודיע על הפיכת חלק מחוף "גולן" לנפרד בימי "בין הזמנים", לטובת הציבור החרדי והדתי שמחפש גם הוא מענה בתקופה זו של השנה | כל הפרטים והתאריכים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/23 17:34 ו בתמוז התשפג

בשורה לקהל הדתי: ההודעה של הנהלת הכינרת לקראת "בין הזמנים"
כינרת, צילום: איגוד ערים כינרת

חוף מופרד נוסף בכנרת לתקופת "בין הזמנים": בתקופת "בין הזמנים" יוצא הציבור החרדי לחופשת תלמידי הישיבות. מזה כשלוש שנים במימון משרד הפנים האחראי על החופים בישראל, מסדיר איגוד ערים כנרת את מקטע 13 בחוף גולן, לתקופה זו כחוף רחצה בהפרדה, על מנת לתת מענה הולם לרחצה בטוחה בחופים זמינים ונגישים עבור הציבור הדתי והחרדי וכתוספת לחוף כינר המופרד לאורך כל השנה.

גם השנה אישרה מועצת איגוד ערים כנרת את ההסדרה, שתיכנס לתוקף החל מיום שישי ה-28.7.23 ועד יום חמישי ה-17.8.23 (כולל). עידן גרינבאום, יו"ר איגוד ערים כנרת: "כחלק מההיערכות יתוגברו שירותי ההצלה וכוחות השיטור והפיקוח בחופי הכינרת. כמו כן, יפעל מוקד מצלמות האבטחה, המשדרות מכלל החופים לאורך כל היממה בכדי לדאוג לביטחון הנופשים".

בין הזמנים - אין מספיק חופים נפרדים בכנרת צילום: Michael Giladi/Flash90

התאריכים בהם החוף ייסגר וכיצד ניתן יהיה להגיע אליו

בתוך כך, בחוף גולן יוסדרו תשתיות זמניות על מנת לאפשר רחצה בהפרדה במקטע חוף נוסף על זה הקיים בחוף כינר. לפיכך, בין התאריכים 15-27.8.23 ייסגר חוף גולן לכניסת ורחצת נופשים וזאת עקב עבודות ההסדרה אשר יערכו במקום. הכניסה לחוף הנפרד בגולן הינה דרך חניון חוף דוגית, החולק עם חוף גולן חניון משותף. (יש לשים ב- waze חוף דוגית להגעה לחניון דוגית).

 פרטים על חופי איגוד ערים כינרת ניתן לקבל חינם בכוכבית כנרת 55477*.