מתקוטטים בטוויטר: גפני צייץ נגד הקמת העיר החרדית יו"ר המפלגה שלו עקץ אותו

קרב ציוצים ועקיצות בין שר השיכון לבין יו"ר וועדת הכספים ברקע הקמת העיר החרדי, כאשר גפני מתנגד להקמת העיר ואף צייץ כי "זה לא מקדם פתרון לבעיה החרדית" ואילו השר גולדנופף עקץ אותו בתגובתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/23 17:29 ב בתמוז התשפג

מתקוטטים בטוויטר: גפני צייץ נגד הקמת העיר החרדית יו"ר המפלגה שלו עקץ אותו
גפני וגולדקנופף, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אמש (ג')  התכנסה בעיר החרדית החדשה "כסיף" ישיבה ראשונה של הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה-כסיף. הוועדה בה חברים נציגים של משרדי הפנים, השיכון, התחבורה, הבריאות המשפטים, הבטחון והגנת הסביבה, מטה התכנון הלאומי ומינהל התכנון, התכנסה יחד לישיבה חגיגית וראשונה.

העיר החדשה, שפויה לתת מענה למצוקת הדיור במגזר החרדי, ממוקמת בבקעת ערד, ומתוכננים בה שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-350  אלף מ''ר וכ-20,000 יחידות דיור. כמו כן, העיר צפויה לאכלס כ-100-125 אלף תושבים.

גפני: "התנגדתי לכסיף לציבור החרדי בגלל המיקום בגלל המרחק ובגלל חוסר ההתאמה של האיזור"

מי שהתנגד בעבר לפתרון העיר החרדית "כסיף" ומתנגד באופן נחרץ גם היום, הוא חבר הכנסת החרדי משה גפני, שטוען שמדובר במיקום לא טוב, ורחוק, ויש חוסר ההתאמה של האזור, בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב גפני  "התנגדתי לכסיף לציבור החרדי בגלל המיקום בגלל המרחק ובגלל חוסר ההתאמה של האיזור.  אני מתנגד לזה גם היום! ושלא יבואו ויגידו שחלק מפתרון הדיור של הציבור החרדי זה כסיף, זה לא פתרון וזה לא מקדם פתרון."

יצחק גולדקנופף: "אם יש לכבודו מגרשים פנויים בב"ב וירושלים יואיל בטובו לעדכנני"

שר השיכון, יצחק גולדקנופף, מיהר לעקוץ את שותפו למפלגה ועקץ אותו בחשבון הטוויטר שלו "ידידי הרב משה גפני, ישנם זוגות צעירים חרדים המתגוררים בחניונים חשוכים, במרתפים ובמבנים יבילים בתנאים מחפירים אנו בונים עבורם יח"ד בכל רחבי הארץ; בקרית גת, רכסים, בית שמש, עכו, אלעד, נוף הגליל, ביתר עילית, וגם בכסיף". גולדקנופף סיים בעקיצה  "אם יש לכבודו מגרשים פנויים בב"ב וירושלים יואיל בטובו לעדכנני."