תמונה מרגשת: הכלב סירב לזוז ממיטת הלוחם שנפצע בפעילות בג'נין

דאגו, כלב של יחידת עוקץ, ביקר את חברו שנפצע במהלך הפעילות בג'נין וסרב לזוז ממיטתו | ראש הממשלה נתניהו והמפכ"ל שבתאי ביקרו את הלוחמים: "אנשים מרשימים ביותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/23 18:09 ל בסיון התשפג

תמונה מרגשת: הכלב סירב לזוז ממיטת הלוחם שנפצע בפעילות בג'נין
צילום: קובי גדעון /לע"מ

המבצע בג'נין: בתום 9 שעות, מבצע החילוץ של חמישה כלי רכב של צה"ל שנתקעו היום (ב') בג'נין הסתיים. במהלך הפעילות, נפצעו שבעה לוחמי צה"ל, אחד במצב קשה והשאר במצב בינוני עד קל. דאגו, כלב של יחידת עוקץ, נפצע באורח בינוני ולאחר סדרת בדיקות שוחרר למנוחה. בתמונה שפרסם דובר צה"ל, תועד דאגו ליד מיטתו של רס"ל י', לוחם ביחידת עוקץ, שנפצע בפעילות בעודו מסרב לזוז ממיטתו.

לוחם עוקץ עם דאגו הכלב

לוחם עוקץ עם דאגו הכלב צילום: דובר צה"ל

נתניהו: "אנשים מרשימים ביותר"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ומפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי ביקרו היום  את הפצועים מהמבצע הבוקר בג'נין, בבית החולים רמב"ם בחיפה. תחילה ביקר נתניהו את לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש ובהמשך את לוחם יחידת עוקץ, ואת סמל אבייה טרונך, לוחם בסיירת צנחנים. 

צילום: קובי גדעון /לע"מ

"ביקרתי עכשיו את הפצועים, אנשים מרשימים ביותר", אמר נתניהו בביקור, "צריך לציין שהם באים מכל חלקי החברה הישראלית וצריך לראות את זה, לוחם דרוזי, לוחם ממוצא אתיופי ולוחם שעלה לפני עשרות שנים מאוקראינה לצד לוחמים אחרים. פשוט מרגש לראות אותם מושיטים יד אחד לשני, כתף אל כתף, וכיצד הם פעלו בשטח כדי לחלץ את חבריהם". 

המפכ"ל מבקר את הפצועים

המפכ"ל מבקר את הפצועים צילום: דוברות המשטרה

נתניהו הדגיש כי כוחות צה"ל ימשיכו להילחם נגד הטרור ביהודה ושומרון. "אנחנו מכים בטרור בעוצמה ובנחישות. בחודשים האחרונים אנחנו חיסלנו ועצרנו מספר שיא של מחבלים. כך היה גם בפעולה באזור ג'נין. כוחותינו חיסלו כמה מחבלים ועצרו אחרים, נתקלו במערב אש ופעלו בצורה יוצאת מן הכלל.