הבחירות המוניציפליות הקאמבק של אורן חזן: עושים סדר בבחירות המוניציפליות הקרבות

יוצא האח הגדול שמתמודד לראשות העיר אריאל, חבר המועצה שמנסה להביס את ראש העיר בגבעת שמואל מזה 15 שנה, ומנהל בית ספר שדה כפר עציון | הבחירות המוניציפליות מתקרבות - ואנחנו עושים לכם סדר

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/23 10:31 כז בסיון התשפג

הקאמבק של אורן חזן: עושים סדר בבחירות המוניציפליות הקרבות
אורן חזן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

באוקטובר הקרוב יתקיימו הבחירות המוניציפליות ברשויות מקומיות בחרבי הארץ. בתוך כך, בימים האחרונים נחשפו חלק מן המועמדים החדשים לתפקידים הנחשקים, כשחלקם החלו כבר לחמם מנועים ופתחו בקמפיינים מתוקשרים לקראת הבחירות המתקרבות. 

אריאל: המועמד הסרוג נגד אורן חזן

יאיר שטבון: "המנהיגות בעיר עדיין חושבת בקטן"

בנוכחות שרים, חברי כנסת ותושבים רבים מכלל הקהילות בעיר, התקיים כנס השקת הקמפיין של יאיר שטבון לראשות העיר אריאל. שטבון הכריז על מועמדותו לראשות העיר. שטבון זוכה לתמיכתם של  חברי הכנסת מטעם הציונות הדתית מיכל וולדיגר ומשה סולומון וכן השר אופיר סופר. 

שטבון, בן 40, התחיל את דרכו כלוחם וכקצין ביחידת דובדבן, ומשמש כיום כסגן מפקד היחידה במילואים. במהלך שירותו הוביל שורה ארוכה של מבצעים בעומק שטח האויב. בעשר שנים האחרונות שימש שטבון כמנהל בית ספר ברשת אמי"ת. את דרכו החינוכית החל כאשר מיד לאחר שחרורו מצה"ל נמנה על מקימי התכנית הציונית "מסע ישראלי". לפני 5 שנים הוביל שטבון רשימה למועצת העיר וזכה בשני מושבים.  

יאיר שטבון, מתמודד לראשות עיריית אריאל

יאיר שטבון, מתמודד לראשות עיריית אריאל צילום: אילן בלטה

שטבון אמר בנאומו: "העיר אריאל גדלה בשנים האחרונות בקצב מדהים. אך בעוד העיר גדלה, המנהיגות בעיר עדיין חושבת בקטן. כי לגדול זה לא רק במספר התושבים, אלא באיכות החיים ובשאיפה למצוינות".

אורן חזן: "רבים מתושבי העיר אריאל, משוועים לראש עיר צעיר בעל כושר מנהיגות"

מתמודד נוסף ומפתיע לתפקיד ראש העיר אריאל הוא חבר הכנסת לשעבר, ויוצא בית האח הגדול, אורן חזן. חזן טען כי החלטתו להתמודד לראשות העיר נובעת מפניות שהגיעו אליו מצד תושבי העיר, "לקראת הבחירות הקרבות - התקבלה ההחלטה". 

חזן הסביר מדוע הוא מתאים להובלת העיר אריאל: "בשנים האחרונות רבים מתושבי העיר אריאל, משוועים לראש עיר צעיר בעל כושר מנהיגות, כישורים כשרים ויכולת ביצוע מוכחת". את קמפיין הבחירות שלו, ישיק חזן ביום ראשון הקרוב, בשעה 20:00 בערב. 

אורן חזן

אורן חזן צילום: Hadas Parush/Flash90

גבעת שמואל: חבר מועצת העיר נגד ראש העיר מזה 15 שנה

גל לנצ'ר: "מקום שטוב לחיות בו, אבל יש בו גם לא מעט בעיות"

גם בגבעת שמואל נפתחו הקמפיינים: חבר מועצת העיר גל לנצ'נר יוצא הבוקר עם הקמפיין הרשמי, להחלפת ראש העיר הסרוג יוסי ברודני שמשמש 15 שנים בתפקיד. לנצ'נר, שבבחירות הקודמות נבחר לראשונה למועצת העיר ומכהן מאז כיושב ראש האופוזיציה בגבעת שמואל, הכריז כבר לפני כחודשיים על רצונו להתמודד על ראשות העיר והשבוע החל לפרסם את הקמפיין הרשמי תחת הכותרת "משהו גב"ש מתחיל".

גל לנצ

גל לנצ'ר, מתמודד לתפקיד ראש עיריית גבעת שמואל צילום: ללא

לנצ'נר אמר כי, "15 שנה הם זמן רב, ומה שברודני לא עשה ולא ניסה לפתור בשלוש קדנציות, הוא בטח לא יעשה בקדנציה הרביעית שלו. גבעת שמואל היא מקום שטוב לחיות בו, אבל יש בו גם לא מעט בעיות - הבניה הצפופה והפקקים הבלתי נסבלים, מחסור במבני ציבור ובשירותים כגון סניפי בנק ודואר ומערכת חינוך 'מצטיינת', שבפועל נשענת על השקעה פרטית של ההורים במורים פרטיים ולא מצליחה להכיל את כל סוגי התלמידים".

גוש עציון: ראש המועצה הוותיק מול מנהל בית ספר שדה

ירון רוזנטל: "הקדשתי את כל חיי הבוגרים לפיתוחו ולהנחלת המורשת שלו"

במועצה הסרוגה גוש עציון יתמודד לכהונה נוספת ראש המועצה המכהן שלמה נאמן. בתוך כך, כפי שפורסם בכיפה, ירון רוזנטל, תושב כפר עציון, הכריז  על התמודדותו בבחירות הקרובות.

ירון רוזנטל

ירון רוזנטל צילום: Gershon Elinson/Flash90

בהודעה שפרסם מטעמו, הכריז רוזנטל על התמודדותו בבחירות הקרובות לראשות מועצת גוש עציון. "החלטתי להתמודד על ראשות המועצה בגוש עציון בבחירות שיערכו בסתיו הקרוב. אני אוהב את גוש עציון שלנו, את אנשיו על הגיוון הגדול שלהם, ואת יישוביו. לכן הקדשתי את כל חיי הבוגרים לפיתוחו ולהנחלת המורשת שלו למגוון רחב של ציבורים בחברה הישראלית. עשיתי זאת כמנהל בית ספר שדה, וכמרכז משק בכפר עציון וגם בתפקידים ציבוריים נוספים בהם שימשתי. אני משוכנע בכל ליבי שיש לנו עוד פסגות גבוהות מאד לכבוש ושאנחנו יכולים לשאוף לגובה בכל תחומי החיים".