מצמרר: הח"כית הסרוגה הגיעה למקום בו נרצח בעלה בפיגוע

לימור סון הר מלך הגיעה לאירוע של שדולת ארץ ישראל ביהודה ושומרון ושחזרה בפני הנוכחים את הדקות הארוכות של פיגוע הירי בו נרצח בעלה ונפצעה גם היא, "אני רואה סימני נשימה אחרונים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 15/06/23 13:31 כו בסיון התשפג

מצמרר: הח"כית הסרוגה הגיעה למקום בו נרצח בעלה בפיגוע
לימור סון הר מלך, צילום: חדשות כיפה

סיור של שדולת ארץ ישראל בבנימין מתקיים היום (ה') בהובלת יושבי ראש השדולה ח"כ יולי אדלשטיין (הליכוד), ח"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) וח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית). הסיור יעבור במספר תחנות וחברי הכנסת יקבלו סקירה על אתגרים ופרוייקטים התיישבותיים קיימים, כדוגמת מפגעי סביבה ביהודה ושומרון, ביטחון וכבישים, ההתיישבות הצעירה והסדרתה, המערכה על השטחים הפתוחים ומיזם החוות. 

חברת הכנסת לימור סון הר מלך, ששכלה את בעלה שולי בפיגוע ירי באותו המקום ממש, סיפרה בדמעות על הלוויתו, אליה הגיעה בעודה פצועה על כיסא גלגלים ולאחר שילדה את בתה הבכורה בפתאומיות. "אמרתי לשולי, אל תדאג, נמשיך בדרך שלך", היא סיפרה. "מאז הבטחתי לעצמי שאני אהיה הפה לעמוד מול אותם מחבלים, ולספר את הסיפור של עם ישראל". 

חטפתי כדור ביד שמאל ושולי רוכן מעלי 

"לעמוד פה מול האנדרטה של שולי כיו"רית שדולת ארץ ישראל בכנסת זה ניצחון אדיר", הוסיפה. לאחר מכן שחזרה את הפיגוע. "המחבל רואה אותנו בעיקול, הנסיעה איטית, אחרי שהופענו מעבר לפינה, ירי מאסיבי מטווח אפס משלושה קלצ'ניקובים, שאגות של אללה אכבר. כששולי קלט את המחבלים הוא צעק לי להתכופף, אני מנסה להבין מה קורה, ובאותם רגעים חטפתי כדור ביד שמאל. שולי רוכן מעלי, מכסה את הגוף שלי, הוא מתרומם לשתי שניות אחרונות- ואני חושבת שיש סיכוי שצלחנו את האירוע הזה- רגע לפני שהוא מתמוטט הוא סוטה את הרכב ואנחנו מדרדרים עד שמתהפכים מעל הסלע. דממת אלחוט. אני מבינה שיש לשולי פציעת ראש ורואה סימני נשימה אחרונים".