במהלך מרדף משטרתי: 6 נפצעו בתאונה בין ניידת לרכב פרטי בכביש 60

שישה בני אדם, בהם אחד במצב קשה, נפצעו בתאונת דרכים סמוך לכוכב יעקב במהלך מרדף משטרתי אחר רכב החשוד כגנוב | כל הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי ושני החשודים נעצרו

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/23 07:52 כו בסיון התשפג

במהלך מרדף משטרתי: 6 נפצעו בתאונה בין ניידת לרכב פרטי בכביש 60
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

שוטרי סיור מתחנת מעלה אדומים זיהו הלילה (ה') רכב הנושא אופנוע החשוד כגנוב על כביש 60 וכרזו לנהג לעצור. בתגובה החל נהג הרכב בנסיעה מהירה בניסיון להימלט. השוטרים החלו במרדף אחר הרכב הנמלט, ובמהלכו אירעה תאונת דרכים בין ניידת המשטרה לרכב אזרחי אחר וכתוצאה נפצעו באורח בינוני וקל ארבעה מנוסעי הרכב, כמו כן שני שוטרים נפצעו באורח קל. כל הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי. כוחות משטרה נוספים שהוזעקו לאירוע, הצליחו לעצור את שני החשודים מהרכב הנמלט והם הובאו לחקירה בתחנה.

דודו ישראלי כונן הצלה ללא גבולות מד"א שהגיע למקום "הגעתי למקום והבחנתי בת.ד עם שלושה כלי רכב יחד עם צוותים נוספים וכוח רפואה של צה"ל הענקנו טיפול רפואי ראשוני לשישה נפגעים בהם אחד במצב קשה, שניים במצב בינוני ועוד מספר נפגעים במצב קל".

ירושלים: ילדה בת 9 נפצעה באורח קשה מפגיעת אוטובוס

הבוקר  התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על ילדה הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס ברחוב פארן בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם, ילדה כבת 9 במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים.

אילוסטרציה

אילוסטרציה צילום: shutterstock

פראמדיק מד"א משה קורדובה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילדה שוכבת על הכביש בסמוך לאוטובוס כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלות קשות בראש ובגפיים. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".