פתרון למצוקת הדיור בירושלים? בשורה חדשה לסטודנטים בבירה

כפר סטודנטים חדש יוקם בשנה הבאה בעיר. תנועת הבוגרים של בני עקיבא ומוסדות חורב בירושלים הודיעו לאחרונה על פתיחת ההרשמה לכפר שיוקם בשכונת קרית מנחם

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/23 11:47 כה בסיון התשפג

פתרון למצוקת הדיור בירושלים? בשורה חדשה לסטודנטים בבירה
ירושלים, כפר סטודנטים חדש, צילום: Elon Kenig/Flash90

כל סטודנט ירושלמי מכיר את הרגע הקשה של בחירת הדירה הבאה, כשלא אחת האופציות דלות והמחיר יקר. אבל אולי הפתרון יימצא מהמיזם החדש של מוסדות חורב בירושלים ותנועת הבוגרים של בני עקיבא - כפר סטודנטים חדש. הכפר שיוקם לקראת השנה הבאה, ימוקם בשכונת קרית מנחם בעיר.

היוזמה של מוסדות חורב בירושלים, לכבוד ציון שנת ה-90 שנה להיווסדם, לדאוג גם לציבור הסטודנטים והסטודנטיות, כקומה נוספת מעל שלב כיתות א'-יב' ולהקים מסגרת ייחודית שתדאג להם, תעניק מלגות ותעזור בשכר הדירה. הכפר ילווה על ידי עמותת חורב וראשי המוסדות ויפעל ברוח של תורה עם דרך ארץ.

מצטרף לעוד חמישה כפרי סטודנטים בירושלים

מי שתמכה ועזרה להקים את הכפר החדש היא סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה שאמרה: "אני מאוד שמחה על ההקמה של הכפר החדש שמצטרף לעוד חמישה כפרי סטודנטים הקיימים בירושלים, היוצרים עולם סטודנטיאלי משמעותי ודתי לאומי בעיר". מנכ"ל מוסדות חורב מוטי שוחטמן הוסיף: "מוסדות חורב המציינים 90 שנה להיווסדם, שמחים לקחת את היוזמה ולהיות לעזר לבוגרים ובוגרות של מוסדות החינוך הציוני-דתי בשלב הסטודנטיאלי".

 מוטי שוחטמן, חגית משה והלל ליבוביץ.

מוטי שוחטמן, חגית משה והלל ליבוביץ. צילום: מיכאל חזוני

ראש תנועת הבוגרים בבני עקיבא אליעד אברקי: "תנועת הבוגרים של בני עקיבא ממשיכה להעצים את פעילות כפרי הסטודנטים ברחבי הארץ וכעת בשעה טובה כפר חדש יוצא לדרך. יחד עם מוסדות חורב ועיריית ירושלים צפוי הכפר החדש בקרית מנחם להיות אחד מכפרי הסטודנטים המובילים בעיר ולהצטרף ל1500 הסטודנטים והסטודנטיות בכפרים ברחבי הארץ ולהיות חלק משמעותי בעשיה המקומית".